2014/12/22

I long for you when you are away

Przyznam, że nie przepadam za Henią w takim wydaniu. Kiedy ona milczy, a jej ciuchy krzyczą: "Hej ******, jestem dyskotekową kulą!". Ale nie wyobrażam sobie innej stylizacji z tą bluzką. Właściwie to wszystko się świeci, a miałem dać coś gładkiego - spódnicę albo dodatki, ale w takim zestawieniu nie do końca mi się podobało, więc jest jak jest. W tym roku to Heńka będzie świecić na sylwestrowej zabawie 8) (Czy ja piszę jakby moja lalka żyła? Pls, help xd)

Bluzka - Hot Hot Buys | Spódnica - Nelly.com | Szpile - Limited Edition | Torebka - MSW | Kolczyki - Rio

Mam ponad tydzień zaległości z tym challenge'em, niedobrz... Mam nadzieję, że uporam się do połowy stycznia xd



22 komentarze:

  1. Kłaniajcie się wytapetowane księżniczki dyskotek, bo oto nadeszła prawdziwa królowa hahaha Ale ogólnie to mega sobie poradziłeś z tą bluzką tak wiec podziw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam xD Kto nie personifikuje czasem swojej doll XD
    Stylizacja ładna, bo sylwester itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna;D
    Wszystko do siebie pasuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłoby gorzej, gdybyś pisał, jakby twoja lalka była martwa... w sumie ja swoją traktuję jak drzewo xd
    Stylka super, mimo, że trochę oczojebnie,.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Ale dałabym buty srebrne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami śmieszą mnie komentarze ludzi np. 'pięknie CI w tej fryzurze'. Eh, ale to nie ja, tylko moja doll. ;_;
    Stylka mi sie bardzo podoba, top dolaczony do bluzy idealnie wyglada ze spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmv stylka Henedy bardzo się podoba, gdyż mmv twierdzi, że na dżamprezie trzeba błyszczeć... tak jakby się było kulą dyskotekową! XDDD
    A tak na serio, według nas jest fajnie, jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby spokojne, stonowane kolory, ale całość zupełnie taka nie jest. Ładna z niej kula dyskotekowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna stylizacja na sylwestrową noc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękne!
    Henedzia to styl życia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, ciekawie dobrałeś elementy ale rzeczywiście, nie wygląda korzystnie :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Na bogato! Fajnie, czuć sylwestrowy klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szaleć to szaleć. Ja uwielbiam czerń ze srebrem, więc bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wykorzystałeś tą bluzkę, ta spódnica to strzał w dziesiątkę! Całość jest cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! Ja często personalizuję lalki, tak jakoś wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śmiechłam z tego opisu XD
    sama niezbyt przepadam za stylizacjami w których panuje taki przepych, w sensie, że tyle błyskotek i w ogóle. chyba mnie całość nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica była bardzo dobrym wyborem, jest super. :)

    OdpowiedzUsuń