2014/12/20

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Nigdy nie ufajcie mojemu "zaraz". To zawsze trwa co najmniej godzinę xd
Tak w ogóle to mam ochotę Wam powiedzieć o czymś związanym z blogiem, ale dopóki nie będę mieć 100% pewności to nie będę gadać, bo jeszcze nie wyjdzie i co wtedy :(?
Ale wspomnę tylko o świątecznej loterii dla naszych Najaktywniejszych Komentatorów. Bylibyście zainteresowani? Interesują Was ciuchy, meble, stardollary? Piszcie :p
Wspomnę jeszcze, że na listę trafia w tym tygodniu Jaka-gwiazdka i DivaMia4Ever (są święta, a więc do losowania będziecie brane już od najbliższej, gwiazdkowej loterii). Szansę mają jarus55 i SzarlotStar, ale muszą być nieco bardziej aktywni ^^

Nagrody za poprzedni tydzień:
Granatowo-purpurowe obcasy - ojtyja
Różowo-niebieskie obcasy - MadmoiaselleOla
Miętowa kopertówka - Weronikao99
Różowa kopertówka - B.E.A.T.K.A
Niebieska torebka --SWEET-GIRL-22

Gratuluję, nagrody już na Was czekają w bazarku ^^

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje MajkaStar1999, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)
 

18 komentarzy:

  1. Wiesz jak mówią, nie? Lepiej późno niż wcale! :>
    Gratulujemy serdecznie, osobiscie chetnie przyjmiemy apaszkę lub spódnicę.
    Co do loterii - fajnie, ze cos organizujecie; kazda nagroda jest dobra, moze wszystkiego po trochu? :) Jestesmy zwl. za ubraniami i sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję
    Fajnie, czekam na to coś związane z blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miło, dziękuję! :)
    to super z waszej strony, że tyle robicie dla bloga i czytelników! blog sie rozwija, ale rowniez redaktorzy i ich stylizacje sie ksztaltuja, świetnie ze doszly tez nowe osoby, oby tak dalej!
    w tym tyg tez chetnie bym sie zglosila, posiadam tylko kopertowke

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom:DLoteria, fajny pomysł czekam też na coś związanego z blogiem:')
    Chciałbym się z zgłosić do tyg. loterii.Mam bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grauluję! Zgłaszam się na następny tydzień. Pomysł z loterią jest według mnie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Loteria na pewno przyciągnie nowych komentatorów.
    Zgłaszam się do loterii. Interesuje mnie spodnica.
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, dziękuję bardzo :) Oczywiście zgłaszam się ponownie, bardzo chciałabym mieć spódniczkę :)
    A cd loterii to oczywiście, że jestem zainteresowana :D Najchętniej zobaczyłabym ubranka i stardollary, chociaż dobrym meblem też nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :D Zg się, najbardziej zależy mi na sukience ;) a co do loterii to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje. Zgłaszam się, najbardziej zainteresowana jestem spódnica, sukienka lub kopertówka :)
    Loteria to fajny pomysł, najbardziej chciałabym ubrania i stardollary :-)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki wielkie :D
    Ja najchętniej przygarnęłabym torebkę.
    Nie ukrywam, że loteria to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. I co z tego, że późno? :)
    Gratulacje dla nagrodzonych :D
    Zgłaszam się. Nic nie posiadam.
    Loteria świąteczna? Miły prezent. Wg mnie najlepsze będą ciuchy i sd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie taka mieszana loteria byłaby świetna, o ile w loterii nie pojawia sie jakies ładne meble to z wielka chęcią przygarnę!
    Dziekuje bardzo, w tym tygodniu zależy mi na spodniczke lub sukience, bo resztę juz posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Myślę, że ta świąteczna loteria to fajny pomysł. Mnie najbardziej cieszyłyby ciuchy i oczywiście sd.
    Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję,zgłaszam się mam kopertówkę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  15. Świąteczna loteria byłaby super, nie powiem. :)
    Gratuluję i dziękuję za buty, z dzisiejszych rzeczy nie mam nic (bardzo podoba mi się spódniczka).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Co do świątecznej loterii, byłabym za ciuchami i sd. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje i gratuluję! Mam tylko body. A co do świątecznej loterii - ciekawy pomysł, ja bym była za rzeczami! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję! Nie mam niczego i ze wszystkiego się ucieszę. Nie dekoruję apartamentu, więc najchętniej w loterii widziałbym ubrania i stardollary :)

    OdpowiedzUsuń