2014/12/05

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Tak bardzo mam ochotę wrócić do blogowania, a jednocześnie tak bardzo nie mam czasu i tyle zaległości na blogu, ech...

 Nagrody z poprzedniej loterii:
Sukienka z napisem "darling" - Misswiolet123
Sukienka z suwakami - -SWEET-GIRL-22
Top - nikiwi2468
Szorty - CzarnaGotka
Blazer - Blacklilou
Spódnica - palinkaa1997
Pasek - krzysio100
Sandałki na obcasie - Uplooad
Obcasy - MadmoiaselleOla
Bransoletka - miss_miley_van

Nagrody już czekają na Was w bazarku, gratuluję :)

Nie wiem ile mam zaległości jeśli chodzi o nagrody, dlatego tym razem daję 15 :)
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje B.E.A.T.K.A, gratuluję. Komentatorem poprzedniego tygodnia zostaje Weronikao99, a jeszcze wcześniejszego ManiakPupili . Wystawcie coś za 30 sd na konto Heneda :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję.
    Wracaj do nas, Adaś no!... :)
    Zgłaszam się, tak bardzo zależy mi na przezroczystej torebce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zgłaszam się
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję na Twój wielki powrót na święta!
    Dziękuję za sukienkę, z dzisiejszych nagród zależy mi na koszuli lub żółto-różowej kopertówce.

    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Wróć, wróć. Tęskno za Tobą!
    Zgłaszam się. Chciałabym spódniczkę albo buty niebieskie z czarnymi czubkami :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Chciałabym którąś z sukienek lub niebieskie buty.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, chciałabym błękitną kopertówkę :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, dziękuję :D gratuluję pozostałym zwycięzcom!

    zg się w tym tygodniu, mam tylko tą kolorową, rozpinaną bluzkę z ppq bodajże i naszyjnik z sową. bardzo, bardzo chciałabym tą torebkę hb przeźroczystą, albo spódniczkę z kaktusami, bądź też niebiesko-czarne buty lub te z versus tribute :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje i gratuluje :D
    Wszyscy chyba za Tobą tęsknimy :'c Ale spokojnie wyczekalismy się już tyle to wyczekamy jeszcze trochę ;)
    Co do nagród, to mam sówkę, a najbardziej zależy mi na spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie! W tym tygodniu chciałbym spódniczkę, koszulę, któreś buty lub którąś z kopertówek (o obu marzę!)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ukrywam, brakuje mi trochę Twoich stylizacji, wracaj prędko. :)
    Dziękuję za nagrodę i gratuluję. Zgłaszam się, ucieszyłabym się ze spódniczki bądź przezroczystej kopertówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tym razem chciałbym koszulę PPQ.
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy dokladnie tak samo. Chcialybysmy powrocic do blogosfery, ale obowiazki sa dla nas wazniejsze. Moze przez te 17 dni wolnych sie uda :)

    Dzieki za nagrode, tym razem w oko wpadla nam 'morska'/z kaktusami spodniczka i szpilki czerwono-niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Zgłaszam się
    Bardzo chciałabym przezroczystą kopertówkę
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na wielki powrót!
    Gratulację!
    Mam tylko torebkę i naszyjnik sowę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Dzięki :P
    Zgłaszam się
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje i zgłaszam się.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń