2014/12/25

Suitcase woman



26 komentarzy:

  1. Jaka perfekcyjna :o Każdy szczegół mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie. Idealna w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba, bardzo, bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko! Nie jest przesadzone, wybrałaś rewelacyjną biżuterię i dodatki. No, i płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest genialnie. Stylizacja utrzymana jest w jednej kolorystyce, ale nie można powiedzieć, że jest nudno. Duży plus za biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Zwlaszcza pomysl z tym zlotym warkoczem swietny (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, od razy przypadła mi do gustu. Wszystko świetnie do siebie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja bardzo mi się podoba, a twarz CUDO

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i elegancka! Ta fryzura pasuje do Ciebie idealnie!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się,jednak czegoś brakuje :/

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. przez chwilę zastanawiałam się z czego zrobiony jest top, ale doszłam, do tego, że to połączenie dwóch naszyjników- genialne połączenie zresztą. nie przepadam za tą torebką, przeszkadza mi jej wykonanie, jednakże do tej stylizacji pasuje idealnie. super stylizacja, intrygująca :p

    OdpowiedzUsuń