2014/07/30

The Stain




19 komentarzy:

  1. Świetne wykorzystanie sukienki z le ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna <3
    Zawsze mnie zastanawia gdzie robisz obróbkę graficzną, bo w paint'cie raczej ciężko :( Gimp? Ja się nim nie umiem posługiwać niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. A fokle świetnie to wygląda. I dobrze, że zlikwidowałaś ten stanik, wygląda lepiej bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twoje włosy. :')
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wszystko w paintcie jade, jestem za leniwa :(
    osobiście, zabujałam się :D te kolory są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest! ^^
    W tych włosach ci najlepszej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna wszystko się idealnie ze sobą zgrało.
    Bardzo imponuje mi twarz doll, cudownie jest :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna! idealnie wszystko dopasowane!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... cudowanie. Twarz i fryzura również są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowita doskonałość.Stylistyka jest całkowicie oryginalna i jest bardzo inspirujące. piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna, zmiana fryzurki na tą jak najbardziej korzystna. na prawdę nietuzinkowa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń