2014/07/17

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Shearling Vest

O, nie wierzę, tak się rozpisałem i usunąłem przypadkiem post, brawa. Coś jednak zostało na bloggerze, postaram się uzupełnić wszystko tak jak było:

Pewnie większość z Was zauważyła, że oprócz postów organizacyjnych z mojej strony nie pojawia się zupełnie nic. Nie było to spowodowane brakiem czasu, bo dosyć często próbowałem sklecić nową stylizację. Od kilkunastu dni miałem jednak zupełny brak weny, chyba jeszcze nigdy przez tak długi okres nie wpadł mi żaden pomysł. Zacząłem nieco wątpić w siebie (jeśli chodzi o moją działalność na stardoll), ale myślę, że jest coraz lepiej i może powoli wszystko wróci do normy. Nie wiem czy tak będzie, bo to dopiero moja pierwsza stylizacja od dwóch tygodni, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.

Pierwsze lipcowe potyczki nieco spóźnione, wiadomo czym to wszystko jest spowodowane. Na pierwszy ogień idzie futrzana kamizelka, której wystylizowanie sprawiło mi nieco problemu. Jest strasznie wielka i wygląda trochę jak zdechła owca zarzucona na ramiona. Nie mniej jednak ma swój urok i jeśli ktoś lubi eksperymentować to powinien ją mieć w swojej szafie :)
Nasze prace:
Ja zdecydowałem się na połączenie różnych odcieni beżu w stylizacji. Do kamizelki założyłem delikatną koszulę z uroczym kołnierzykiem w paski i szorty z wyższym stanem. Z dodatkami miałem niewielki problem, ale ostatecznie postawiłem na wzorzystą kopertówkę i kremowe obcasy.

Klaudia w swoim outficie postawiła na więcej kolorów. Do Hot Buys'a dobrała białą koszulę bez rękawów, brązowe skórzane spodnie. Dodatki to czarny pasek, elegancka kopertówka, wymyślne obcasy i uniwersalny zegarek. Wszystkie są w kolorz czarnym, co nie wprowadza chaosu do całej stylizacji. Warto zwrócić uwagę na idealnie dopasowaną fryzurę.

Stylizacja Yukimi jest najbardziej oryginalna i myślę, że można ją zaliczyć do Haute Couture. Głównym elementem stylizacji jest kremowa, zwiewna suknia. Na nią narzucona jest futrzana kamizelka. Aby nie było mdło dodatki mają intensywniejszy kolor. Szaro-brązowe obcasy i kopertówka tworzą zgrany duet. Kolorowe kolczyki idealnie pasują do kryształków na torebce. 

Ankieta:


18 komentarzy:

  1. A myślałam że to mi się coś popsuło :p Głos na Adama!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałeś weny, a właśnie Twoja stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wahałam się nad Adamem i Yukimi, ale mój głosik trafił do Adama :) Wszystkie stylizacje śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowite wzory. Jak trudna decyzja, ponieważ wszystkie wyglądają świetnie, ale myślę, że Yukimi nazywa moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Waham się niesamowicie. Wszystkie są świetne.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka mi się podoba, ale nie wiem czy miałabym na nią pomysł.
    Klaudia i Adam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka nie podoba mi sie. Podziwiam Was, ze coś z nią zrobiliście. Najbardziej spodobała mi sie stylizacja Adama i Yukimi, jednak ostateczny glos na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślałam że opublikowałeś post przez przypadek a miał być zaplanowany na później.

    Zachwyciła mnie stylizacja Henedy i Yukimi

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno mi było wybrac najlepsza stylizacje,jednak wybrałam henede.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przyznać że najbardziej to dylemat miałam między Henedą a Yukimi, ponieważ wykonały bardzo dobre stylizacje.
    Moim zdaniem najlepiej z zadaniem poradziła sobie Heneda.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałem. :)
    Wszystkie stylizacje bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. Adam czy Klaudia? Adam czy Klaudia?! Oj, nie wiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam spory dylemat pomiędzy Adamem a Klaudią, jednak mój głos oddałam na Henedę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje świetne, wstrzymam się od głosu :)

    OdpowiedzUsuń