2014/07/16

Lookbook Inspired

O, tak! Już mi zdecydowanie lepiej. Jutro możecie się spodziewać "Co W Plazie Piszczy?" z wykorzystaniem Dior Couture. Powiem dodatkowo, że jak dobrze pójdzie to znajdą się tam nie tylko moje stylizacje :D

A teraz czas na trochę inspiracji z Lookbooka, bo w tym miesiącu to dopiero drugi post z tej serii, trzeba by nadrobić!
Marki stardoll'owych ubrań:
Sukienka - Bonjour Bizou
Kurtka - Evil Panda
Torebka - Chanel
Zegarek - Young Hollywood
Obcasy - Young Hollywood


15 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja, bardzo dobrze odwzorowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się wersja stardoll'owa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna, ale odwzorowują mogłeś użyć innej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, ale użyłabym innej spódniczki w żywszym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja myślę, że spodniczka jest ok, przecież nie tak łatwo znaleźć identyczną kieckę. :D
    ślicznie jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja niby wydaję się prosta do wykonania, ale prezentuje się naprawdę cudownie.
    Bardzo ładnie ładnie odwzorowana

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, świetnie odwzorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje są świetne,dobrze odwzorowana.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest sukienka, nie spódniczka. W każdym razie fajna stylka, świetnie odwzorowana

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna. nie mogę doczekać się postu :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze marzyłam o tej sukience, zazdro :c
    Stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspirujących stylizacji, zielona sukienka jest naprawdę piękny. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladniusie, sukienka jest cudna

    OdpowiedzUsuń