2014/07/01

Pierwsze urodziny bloga!

Właściwie to nie wiem od czego zacząć. Dokładnie rok temu, początkująca wtedy Magda postanowiła założyć własnego bloga, próbując znaleźć swoje miejsce w blogosferze i stardoll'owym świecie. Nie miała wtedy żadnych znajomości i postanowiła napisać do kilku zaznajomionych z grą użytkowników z prośbą o współtworzenie jej bloga. Jedną z tych osób byłem ja. Początkowo nieco sceptycznie podszedłem do całego pomysłu. Wszyscy wiemy, że ciężko jest się wybić nowo powstałym blogom i zazwyczaj po kilku niepowodzeniach właściciele poddają się i zawieszają działalność. Przemyślałem sprawę i zgodziłem się jednak zostać redaktorem caramela. Początkowo prowadziłem tylko jeden dział: "Lookbook Inspired" i tylko raz w tygodniu. Redaktorów ubywało, przybywało, nasza załoga zmieniała się dosyć często. Po kilku miesiącach zaprzyjaźniłem się z Magdą i zacząłem się angażować w życie bloga, zostałem też mianowany współwłaścicielem. W międzyczasie rozpocząłem też prowadzenie dwóch działów: "Co W Plazie Piszczy?" i "Hot Buys'owe Potyczki". Czasem blog funkcjonował lepiej, czasem gorzej, choć ostatnio jesteśmy w zwyżkowej formie, a przynajmniej tak mi się wydaje. Przybyło nam komentatorów, mamy wspaniałą załogę, z redaktorów będących od początków bloga mamy wsparcie Klaudii, która również bardzo nas wspiera (czasem także finansowo :p). Zainicjowała też powstanie cotygodniowego konkursu "Dress me up", który cieszy się dużą popularnością. Wprowadzamy coraz to nowe ulepszenia, działy, z jednych rezygnujemy, wszystko to, by blog prosperował jak najlepiej. Tego wszystkiego nie byłoby jednak bez Was, czytelników. To dzięki Wam opublikowaliśmy 960 postów i dzięki Wam na blogu widnieje aż 11269 komentarzy. Dziękujemy i mamy nadzieję, że będziecie z nami przez kolejne lata funkcjonowania bloga. Miejmy nadzieję, że w tym samym, niezmiennym już składzie :)!

To teraz może nieco statystyk? Nie mamy nic do ukrycia :p


 I trochę z historii bloga i załogi:

Stylizacje Magdy:
01.07.13 r.
20.01.14 r.
30.03.14 r.

Stylizacje Klaudii:
02.07.14 r.
08.01.14 r.
06.03.14 r.

Stylizacje Jaśminy:
 26.09.13 r.
 04.01.14 r.
09.03.14 r.

Stylizacje Karoliny:
04.11.13 r.

 09.01.14 r.

10.03.14 r.

Stylizacje Jagody:
 10.05.14 r.

25.05.14 r.

23.06.14 r.

Stylizacje Yukimi:
10.05.14 r.

29.05.14 r.

11.06.14 r.

I moje:
01.07.13 r.

 19.12.13 r.

13.03.14 r.

To na tyle jeśli chodzi o statystyki i wspominanie. Bądźcie jednak czujni, bo zaraz ruszamy z atrakcjami ^^


13 komentarzy:

  1. Widzę że chrom rządzi :D
    Dalszych takich sukcesów życzę i oczywiście kolejnych urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmelek! Świetnie :) Wszystkiego najlepszego, najlepszego, najlepszeego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, gratulacje dla każdego z autorów. CARAMEL jest niesamowity blog z bardzo utalentowanych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle, już rok. :0
    Oby tak dalej, wyświetlenia mnie zwaliły z nóg
    Czekam na atrakcje. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, tak dobrej załodze się należy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu sukcesów i życzę jeszcze większych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Wam roku blogowania i życzę dalszych sukcesów! C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje sukcesów i życzę ich w dalszym prowadzeniu ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Statystyki macie piorunujące! Gratuluję wszystkiego i życzę powodzenia, dalszego zapału do pracy i wgl. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uau, to już roczek :) Gratuluję serdecznie i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń