2014/07/17

Co W Plazie Piszczy? - Dior Couture Tribute

Spóźniony, ale jaki obszerny! Zdecydowanie tak mogę opisać ten post. Jest dopracowany od początku do samego końca. Będziecie mogli nacieszyć oczy stylizacjami, bo będzie ich aż 11! Ja wykonałem 8 z nich, a autorką 3 jest Jagoda, która zgodziła mi się pomóc. To pierwszy post z "CWPP?" od dawna, postaram się jednak dodawać je częściej, z każdą nową kolekcją, tak jak to robiłem na samym początku. 
Dzisiaj zajęliśmy się jedną z ekskluzywnych dostaw tego lata, mianowicie kolekcją Dior Couture Tribute. Początkowo byłem sceptycznie do niej nastawiony. Naprawdę ciężko było mi zrozumieć zachwyt innych. Moje zdanie się zmieniło, kiedy zacząłem robić stylizacje, te ciuchy są naprawdę genialne i warto kupić chociaż kilka z nich. Oczywiście sklep ma swoje wady, ceny są bardzo wysokie, a niektóre buty i sukienki nie prezentują się najlepiej. Mimo wszystko, myślę, że warto zajrzeć do Dior'a i kupić chociaż kilka ubrań i dodatków. Co polecam najbardziej?
Teraz pokażę Wam poglądowe stylizacje z częścią z powyższych ubrań:
1. Żakiet - Archive | Koszula - Young Hollywood | Stanik - Basics | Spódnica - Dior Couture | Obcasy - Bonjour Bizou | Torebka - Antidote | Okulary - Voile Holiday Boutiqe

2. Żakiet - Rio | Sukienka - Dior Couture | Torebka - Chanel | Obcasy - Pretty' n Love | Naszyjnik - Riviera | Kolczyki (DIY) - Riviera 

3. Sukienka - Dior Couture | Kopertówka - Hot Buys Weekly | Obcasy - Dior | Kolczyki - PPQ Of Mayfair | Stanik - Basics | Majtki - Rio

4. Żakiet - Elle | Top - Dior Couture | Szorty - Pretty' n Love | Torebka - Pretty n' Love | Obcasy - Bonjour Bizou | Bransoletka (DIY) - Chanel

 
5. Marynarka - Dior Couture | Spodnie - Dior Couture | Obcasy - Chanel | Okulary - Killah | Kapelusz - Bonjour Bizou | Torebka - Voile Holiday Boutiqe

6. Żakiet - Elizabeth & James | Top - Dior Couture | Spódniczka - It Girls | Torebka - Chanel | Obcasy - Bonjour Bizou | Okulary - Otto | Kapelusz - Bonjour Bizou

7. Bluzka - Chanel | Spódnica - Dior Couture | Kopertówka - Voile | Obcasy - Miss Stardoll World | Naszyjnik - Dior Couture

8. Cardigan - Dior Couture | Top - Pretty n' Love | Spódniczka - Callie's Picks | Kopertówka - Chanel | Kolczyki - PPQ Of Mayfair | Obcasy - Miss Sixty

Oraz stylizacje Jagody:
9. Futro - Decades | Koszula - Bonjour Bizou | Spodnie - Basics | Obcasy - Dior Couture | Kopertówka - No Name | Naszyjnik - Dior Couture

10. Kurtka - Givenchy | Koszula - Bonjour Bizou | Spódniczka - Dior Couture | Kopertówka - No Name | Bransoletka - Honey Maid | Obcasy - Perfect Day 

11. Żakiet - Rio | Top - Original Future | Spódniczka - Dior | Torebka - Chanel | Naszyjnik - Saint Laurent Paris | Obcasy - Saint Laurent Paris | Kapelusz - Bonjour Bizou

Napiszcie koniecznie co sądzicie o tej dostawie oraz o naszych stylizacjach :)

21 komentarzy:

  1. Dostawa bardzo mi sie podoba i juz kupiłam z niej sporo ubrań, a na resztę zbieram sd. Stylizacje są genialne, najbardziej podoba mi sie 4 i 6

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ciuchy z dior'a są świetne ;) Jeśli chodzi o stylizacje to najbardziej podoba mi się 1, 4, 7 i 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tutaj bankrutuję, a ty wstawiasz mi taki obszerny must have. Pfff
    Wszystkie stylki są piękne, ale najbardziej: 2, 6, 7, 8, 9, 10 i 11. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania są świetne, najchętniej kupiłabym całą kolekcje. Wszystkie stylizacje bardzo mi się spodobały, w szczególności 1, 4, 6, 8, 11:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa bardzo mi się spodobała, jest wiele ciekawych rzeczy.
    Stylizacje są cudowna, nie mogę się napatrzeć na stylizacje Henedy, są po prostu niesamowite.
    Dostawa Dior najbardziej mi przypadła do gustu, jest tam wiele wspaniałych rzeczy, najchętniej bym wykupiła całą kolekcje :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. O ile po LE Dior będzie jeszcze dostępny, dokupię kilka rzeczy, ogólnie trochę się obkupiłam, ale nie aż tak jak ty. :D
    Stylizacje w sumie wszystkie mi się podobają- i Twoje, i Jagody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stylizacje :0
    Najbardziej podobają mi się: 1, 2, 7, 10 i 11 :3
    Ja wykupię całego Diora chyba, bo jest nieziemski. xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. zakiet, spodnie i spodnica cudowne, torby tez dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam parę rzeczy, może potem coś dokupię. Stylizacje są tak cudowne, że nie mogę wybrać najlepszej :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Dior jak dla mnie jest cudowny a jeszcze nie kupiłam wszystkiego co chciałam, choć i tak zrobiłam duże zakupy.
    Jeśli chodzi o stylizacje to wszystkie mi się podobają, i twoje i Jagody. Jedne trochę mniej, drugie trochę bardziej, ale generalnie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle rzeczy, tyle pięknych rzeczy. Dostawa jest cudowna! Jeżeli budżet mi na to pozwoli, to kupię wszystko.

    Stylizacje ładne, ale moi faworyci to 2 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa kolekcja Diora jest po prostu piękny, a ty jesteś połączony naprawdę dobrze. Moja ulubiona stylizacja jest 1, 3,6,7 i 9.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylizacje, najlepsze to 1 i 9. Mnie, niestety, nie było stać na wiele rzeczy, ale i tak kolekcję uznaję za średnią...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podobają mi się stylizacje Henedy,dostawa jest świetna,ale trochę za droga.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Diora wydam prawie 500 sd jeśli kupię wszystko, co mi się podoba :/ Kolekcja genialna i masakralnie droga. Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostawa Diora jest świetna, kocham ten sklep ♥
    Stylizacje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym miała tyle kasy na pewno kupiłabym to co tutaj poleciłeś. :D
    Stylizacje są cudowne! Od Adama najbardziej podoba mi się 4, 6 i 8, a od Jagody 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam całego posta, uf.
    Ciesze się, że będziesz je teraz częściej dodawać, były to moje ulubione posty.
    Stylizacje są świetne, wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię posty z te serii :) Ja nic nie kupiłam, bo nie mam kasy ;d Najbardziej spodobały mi się twoje stylizacje,.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię posty z te serii :) Ja nic nie kupiłam, bo nie mam kasy ;d Najbardziej spodobały mi się twoje stylizacje,.

    OdpowiedzUsuń