2014/07/14

Bored.

opaska: nelly | futro: voile | sweterek: it girls | spodnie: killah | buty: voile |
 torebki: valentino, versace

Tak długo mnie tu nie było, że warto się wytłumaczyć. Powód, o ile się nie
mylę, mojej ponad dwumiesięcznej nieobecności, nikogo nie zaskoczy: 
szkoła/brak czasu, a potem gdy czas się znalazł, brak weny.
Poza tym to wpadłam tak na chwilę, bo niedługo wyjeżdżam, ale po powrocie
mogę obiecać, że zasypię was stylizacjami, jak nie najnowszymi, to tymi, 
nieopublikowanymi, ze schowka c:

11 komentarzy:

  1. Genialna stylka. Już się obawiałem, że nic nie dodasz :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są co najmniej dziwne, ale stylka wyszła świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna,jednak coś mi nie pasuję,chyba bluzka.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna. czekam na więcej!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest bardzo oryginalna. Buty są bardzo piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi się nie podoba :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja niby ładnie się prezentuje, połączenie również ładne, jednak że coś mi tutaj nie pasuje, nie jestem w stanie określić co.
    Ale ogółem jest dobrze, podoba mi się ciekawe wykorzystanie i połączenie torebek, wygląda to naprawdę świetnie

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń