2014/07/07

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Jak zapowiadałem, przejrzałem listę, kilka osób niestety z niej zniknęło, dwie osoby są też zagrożone z powodu niewielkiej aktywności ostatnio: misswiolet123 i Weronikao99. Mam nadzieję, że bardziej przyłożycie się do komentowania :)

Nagrody za poprzedni tydzień:

Futro - ojtyja
Naszyjnik - aleksandra0308
Sukienka - Diana.Miss2

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

 Zgodnie z zapowiedzią, od dzisiaj liczba nagród na tydzień została zwiększona do pięciu :)
A oto nagrody na kolejny tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje duquesa10, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Clevleen97 :)



18 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że oddajesz tą torbę :D Chyba zostaniesz moim wzorem do naśladowania. Zgłaszam się, ucieszyłby mnie buciki albo kurteczka, torbę i spodnie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo!
    Marzy mi się torba albo buty.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za sukienkę i gratuluję.

    Zgłaszam się.
    Strasznie chciałabym mieć tą torbę ♥
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Mam wszystko z wyjątkiem torby. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Interesuje mnie torba, bo mam inne rzeczy

    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Chciałabym torbe lub spodnie
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zależy mi na torbie *jak kazdemu*, butach lub tej "smyczy".

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, nagrody bardzo ładne, teraz trzeba się brać do komentowania !

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boziu, chcę torbę! ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym torbę, bo resztę już mam :)
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam spodnie i okular
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torba :Q
    Zgłaszam się.Mam okulary :)
    Duquesa10

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Po prostu marzę o tej torbie *o*

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się nie mam nic

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    Mam buty i kurtkę :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, mam kurtkę.

    OdpowiedzUsuń