2014/07/31

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Isabel Sandals

Ostatni raz w lipcu potyczkujemy się z brązowymi, zdobionymi sandałkami na niewielkim obcasie. But na wyprostowanej nodze prezentuje się jeszcze całkiem, całkiem, natomiast jego wygląd z boku jest zdecydowanie nieciekawy. Obcas wygląda na złamany, a noga po prostu na zdeformowaną. Gdyby graficy bardziej się przyłożyli, myślę, że te sandałki byłyby naprawdę świetne. A tak, mamy tylko średnie sandałki, niezasługujące na miano "Gorącego Wyboru".

Tym razem w mocno okrojonym składzie (niestety):
Moja stylizacja zawiera sporo etnicznych elementów. Wzorzystą tunikę w ciepłych kolorach połączyłem z beżową, ołówkową spódnicą. Reszta stroju to same dodatki - brązowa kopertówka, bransoletki, panterkowe okulary i sandałki. Wszystko utrzymane jest w barwach ziemi. 

Set Klaudii utrzymany jest w stylu militarnym. Brązowe skórzane spodnie ciekawie łączą się z przezroczystą bluzką we wzór węża. Wielka torba koloru khaki, brązowe sandałki i takie dodatki jak zegarek, brelok czy okulary przeciwsłoneczne świetnie dopełniają cały look.

Ankieta:
Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, która dotyczy sierpniowych potyczek. Musicie bowiem zdecydować, z którymi czterema Hot Buys'ami wykonamy stylizacje. Możecie oddać 4 głosy, jak zawsze. Tak prezentują się w zapowiedzi:
Ankieta:

 Jak wiadomo, jeden z Hot Buys'ów został zmieniony. Pierwowzór uzyskał największą liczbę głosów, jednak musi on zostać zdyskwalifikowany, bo nie pojawi się w plazie.
Z powyższej ankiety wynika, że w sierpniowych potyczkach zagoszczą: top z napisem "Hard Rock", przetarte jeansy, biało-żółta sukienka i sukienka w orientalne wzory :)



19 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się stylizacja Adama. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja Klaudii bardziej mi się podoba do momentu butów (a to o nie chodziło), więc głos na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje średnio mi się podobają, ale głosuje na Adama

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna i to na nią głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne stylizacje, ale głos na Adama :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. dałam głos na Adama, ale miałam potyczke z tym na kogo zaglosowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Klaudie ;3 Mam nadzieje zobaczyć ciekawe wykorzystanie bluzki z kupą xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja Adama, uwielbiam takie stylizacje.
    Głos oddany na Adama

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię obie stylizacje, ale Adama nazywa moją uwagę. Jak dla HB będzie miał wielki aspekt zabawy nadzieję kupić paski torby, kocham to. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na Kladię, ale oboje macie piękne stylizacje. W ankiecie Hot Buysów też zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę do kitu, ze zmienili koszulkę. Moim zdaniem ma z kupą, jest zdecydowanie lepsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ee żadna stylizacja mnie jakoś nie zachwyciła, co jest raczej rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Adam, chociaż szału nie ma tym razem XD

    OdpowiedzUsuń