2014/07/22

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Ostatnio ilość komentarzy drastycznie zmalała, co trochę mnie martwi, bo na blogu ciągle się coś dzieje, a nagrody wypłacamy w każdym tygodniu i staramy się Wam jak najbardziej dogodzić... Może to związane z okresem wakacyjnym, oby. Wracając do tematu listy, usunąłem z niej dwie osoby, jedna nie komentuje od dawna, druga napisała zaledwie kilka komentarzy w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Na LIŚCIE zaznaczyłem na zielono osoby, które udzielają się zawsze. Reszta pozostała czarną czcionką. Osoby wyróżnione kolorem będą miały większą szansę na zdobycie nagród. Dlatego jeśli chcecie częściej coś wygrywać, komentujcie :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kamizelka - Uplooad
Kurtka - Weronikao99
Koszula - -SWEET-GIRL-22
Plecak - BritnejGirl
Lordsy - Marysia...xD

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje aleksandra0308, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

18 komentarzy:

  1. Najbardziej interesuje mnie spódnica
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wybór mnie komentatorem tygodnia i zgłaszam się. Najbardziej chciałabym spódnicę ;)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje to taki dziiiwnyyy czaaas, niby jest dużo czasu bo nie ma szkoły i wgl, a jednak tego czasu nie ma... Życie. Dziękuję za kurtkę.
    Zgłaszam się. Najbardziej podoba mi się gorset ♥, ale ze spodni bądź ze spódniczki również bym się ucieszyła :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! Zgłaszam się, nie mam nic.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja aktywność jest taka w kratkę, bo cały czas gdzieś wyjeżdżam, prawdopodobnie w następnym tygodniu w ogóle mnie tu nie będzie. :c
    Dzięki za koszule. Zgłaszam sie, podoba mi sie Body, mam spodniczke.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację c;
    Zgłaszam się

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzonka! Mnie niestety nie ma na liscie, ale mam nadzieje ze za tydzien juz tam bede :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej interesuja mnie majteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Działalność MI została znacznie ograniczona w tym tygodniu ze względu na mój urlop.
    ładne nagrody w tym tygodniu, bardzo kolorowe. zgłaszam się. mam D & G odzieży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie wyjechałam, ale postaram się komentować :)
    Chciałabym spodnie, spódniczkę lub body.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam tylko spodni i butów :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję
    Zgłaszam się
    Uplooad :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że mnie wypisano (należało mi się) do końca wakacji nie będę miała internetu więc komentowanie zacznę dopiero od września :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń