2014/07/21

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Isabel Dress

W dzisiejszych potyczkach główną rolę będzie grałą czerwona sukienka inspirowana projektem Isabel Marant (jak wszystkie HB w tym miesiącu, cóż za odkrycie). Szczerze mówiąc podoba mi się jedynie kolor sukienki. Ma fatalny krój, nie wiem po co admini dodawali do niej kwiatowy wzorek i moim zdaniem te falbany u góry też jej nie do końca służą... A jakie jest Wasze zdanie na jej temat?
Dzisiaj tylko ja i Klaudia się potyczkujemy :)
 Moja stylizacja jest raczej uboga w dodatki. Uznałem, że kiecka jest na tyle ozdobna, że nie potrzeba wiele do niej zakładać. Zdecydowałem się na sporą, srebrną kolię, srebrną bransoletkę, czerwoną kopertówkę w kolorze sukienki i proste, czarne sandałki na obcasie. Do całości dobrałem też czerwone usta i przylizane włosy. 

Jak widać na przykładzie Klaudii, można pójść w stylizacji z tą sukienką w przepych, a i tak powstanie naprawdę ciekawe zestawienie. Wielkie złote bransolety i długie naszyjniki idealnie komponują się z sukienką, czarny pasek wyszczupla talię, a masywne koturny dodają całemu setowi charakteru. Warto też wspomnieć o ciekawej fryzurze.

Ankieta: 


18 komentarzy:

  1. Obie ładne, ale zagłosowałam na Klaudie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, kurcze :/ Muszę się mocno zastanowić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Adam. dlatego, że jestem fanką minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem na kogo głosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem najlepiej z tym zadaniem poradziła sobie Heneda, nie miałam co do tej ankiety jakiegoś dużego dylematu :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem postawię na prostotę, Heneda.
    W stylizacji Klaudii sukienka jest krzywo założona i to mnie razi ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne stylizacje, głos na Klaudię ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje piękne, ale zagłosowałam na Henedę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na Klaudię, ponieważ zaszalała z dodatkami. Stylizacja Adama te z nie jest zła, aczkolwiek Klaudii bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosuję na Henedę, prawie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Do sukienki nie jestem przekonana, a jeśli chodzi o stylizacje, to bardziej podoba mi się Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylistyka. Bardzo podobał mi się styl Klaudia, złote łańcuchy zawsze go dobrze z czerwonej sukience. *-*

    OdpowiedzUsuń