2014/07/24

Co W Plaze Piszczy? - Bonjour Bizou

Zapowiadałem, że artykuły z "CWPP?" będą się pojawiać częściej i staram się dotrzymywać obietnicy :) Dzisiaj padło na nową dostawę do Bonjour Bizou. Kolekcja jest zdecydowanie letnia, mnóstwo w niej lekkich sukienek, nie brak też zwiewnych spódniczek, szortów, bluzek z krótkim rękawem, jest nawet jeden kostium kąpielowy (wycięty tak, aby trzeba było zainwestować w majtki z Underneath Stardoll, sprytni są Ci admini ;)). Mnie kolekcja się całkiem spodobała, jest sporo ciekawych rzeczy. Z tego co się orientuję są też 3 artykuły za starmonety, nieźle. Co polecam kupić najbardziej?
Jeśli chodzi o sukienki, to te dwie jeansowe urzekły mnie swoim krojem i materiałem z jakiego są wykonane. Żółta fajnie prezentuje się na doll i podobają mi się malutkie kwiatki, które na niej widnieją. Admini mogli sobie darować napis, ale nie można mieć wszystkiego... Bluzka w paski, szara spódniczka i obcasy są za starmonety, wszystkie są wykonane całkiem ok, dlatego postanowiłem w nie zainwestować. Szarych szortów nigdy nie za wiele, te w dodatku mają fajny krój. Kostium mi się nie przyda, bo bielizna z US niestety nie pasuje do koloru skóry Henedy, ale zawsze można wykorzystać górę jako uroczy top. Czarna torebka wygląda przyzwoicie, podoba mi się pikowanie i złote elementy. Czarny top z nadrukiem wpadł mi do koszyka przypadkiem, mimo wszystko postanowiłem zrobić z niego użytek i wykonałem z nim stylizację. Chyba się do niego przekonałem, świetnie pasuje do szarych/czarnych/białych ubrań. Panterkowe buty może nie są uniwersalne, ale od początku miałem na nie pomysł. 

Stylizacje:
 1. Żakiet - Elle | Top - Bonjour Bizou | Spódnica - Elle | Kopertówka - Bonjour Bizou | Obcasy - Fallen Angel | Kapelusz - Bonjour Bizou | Okulary - Killah

2. Bluzka - It Girls | Spodnie - Nelly.com | Torebka - Limited Edition | Buty - Bonjour Bizou | Pasek - Gucci | Okulary - Mr. | Zegarek - Young Hollywood | Tatuaż - Evil Panda

3. Sweter - Callie's Picks | Podszewka - Miss Sixty | Sukienka - Bonjour Bizou | Torebka - Chanel | Obcasy - Mortal Kiss | Kolczyki - Barbie Store

4. Bluzka - Bonjour Bizou | Szorty - Archive | Okulary - Royalty | Torba - Pet a Porter | Obcasy - Pretty n' Love | Pasek - Decades

Co sądzicie o stylizacjach? Co planujecie kupić z tej kolekcji?


18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje :)
    Jeszcze nic nie kupiłam, bo najprawdopodobniej dzisiaj LE. Weszłam w sklep i widzę reklamę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej dostawy kupiłam tyko ciuchy za starmonety. Po przeczytaniu tego artykuły zastanowię się też na żółtą sukienką. Reszta rzeczy jest moim zdaniem mocno przeciętna i nie chce marnować na nie stardollarów chwilę przed LE.
    Btw. rozwalił mnie opis czarnego kostiumu. Przedtem nie zwróciłam uwagi na to wycięcie, ale teraz gdy już je zobaczyłam, chce mi się wręcz śmiać z adminów. Czy im naprawdę aż tak zależy na kasie, że nie mogą darować sobie choćby 8sd!?
    Jeżeli chodzi o stylizacja to urzekła mnie ostatnia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. Najlepsza druga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stylizacje, wszystkie piękne. Na razie kupiłam tylko rzeczy za sm, resztę dokupię po LE
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mnie namowiles na pare rzeczy c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak na razie z nowego B.Bizou nie kupiłam nic, a nic. Na zakupy wybiorę się po LE, teraz wolę oszczędzać :) Stylizacje są bardzo fajne, bardzo mi się spodobała pierwsza i druga ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jeszcze nic nie kupiłam z BB, kilka rzeczy, do których mnie przekonałeś, kupię po LE. Stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja 3 jest po prostu boska, a reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze są te niebieskie szpilki na sm. Jedne mam już podobne i mam ochotę cały czas ich używać :)
    Styliacje są świetne. Najbardziej podoba mi się 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ta kolekcja nie powaliła, ale stylizacje są ładne

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie kupiłam tylko ubrania za sm. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubrania mi się w większości nie podobają. 1 i 4 stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne stylizacje. Jezu, ostatnia jest perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny poradnik, mam już buty w panterkę, rzeczy za sm i torebkę a'la Chanel. Reszta też pewnie kiedyś wyląduje w mojej garderobie. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się ostatnia, ale wszystkie są śliczne :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc to nowa kolekcja nie wymaga mojej uwagi w ogóle, jednak utworzony wspaniałe stylizacje.Genialny. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja nie wywarła na mnie jakiegoś większego wrażenia.
    Stylizacja jak zwykle cudowne, wszystko idealnie połączone.
    Miałabym dylemat wybrać najładniejszą z nich :))

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę coś kupić patrząc na Twoje stylki. Wszystkie bardzo mi się podobają i są dopracowane na ostatni szczegół. :)

    OdpowiedzUsuń