2014/07/04

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Forever Summer Top

Mamy lipiec a tu potyczki z czerwca. Staram się wszystko nadrobić :p 
Dzisiaj pokażemy stylizacje z prawdopodobnie najbardziej problematycznym Hot Buys'em z ubiegłego miesiąca. Tylko ja i Klaudia odważyliśmy wziąć się za niebieską tunikę z napisem Forever Summer i żółtym printem fal. Tunika ujdzie w tłumie, ale ciężko jest ją wykorzystać... Macie ją w swoich szafach?

Ha, niby dwie stylizacje, ale jaka różnorodność. Tu lato, tu zima :p


Co tu dużo mówić, moja stylizacja to raczej minimalizm i ukłon w stronę lata, natomiast Klaudia postawiła na warstwy i bardziej zimowy look :)

Ankieta:


14 komentarzy:

  1. Heneda mimo tego ze zgubił gdzieś buty :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Heneda, ta tunika jest stworzona do takich stylizacji. Podjęliście się ciężkiego ciuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole lato i stylizacje Adama c:

    OdpowiedzUsuń
  4. tunika brzydka, a stylki mimo wszystko ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heneda przypomina mi najbardziej z latem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Klaudię! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam co do tego jakiegoś większego dylematu, od razu do gustu przypadła mi stylizacja Adama, jest bardzo ładna, świetnie się prezentuje, cóż to więcej powiedzieć cudowna stylizacja :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na Adama :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje mi się podobają, ale ta bluzka bardziej kojarzy mi się z letnimi stylizacjami, więc głos na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez wahania zagłosowałam na Adasia. :)

    OdpowiedzUsuń