2014/07/15

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Dzisiaj nikt z listy nie znika, ani się na niej nie pojawia. Chciałbym jednak upomnieć trzy osoby: aktywność Marysia...xD zmalała w tym tygodniu niemalże do zera, znikomą ilość komentarzy napisały też CzarnaGotka i Weronikao99. Mam nadzieję, że zaczniecie bardziej się przykładać, bo trochę nie fair w stosunku do osób, które komentują każdy post jest bycie na liście z osobami, które skomentują co 3-4 post, nie sądzicie :)?
Szansę na znalezienie się na liście mają krzysio100 i paula7777anime, tylko muszą pokazać, że będą komentować regularnie :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka - duquesa10
Spodnie - czekoladka333
Botki - misswiolet123
Torba - MajkaStar1999
Przepustka - SzarlotStar

Gratuluję, nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na następny tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje -SWEET-GIRL-22, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Clevleen97 :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim. :)
    Zgłaszam się, zależy mi na kamizelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, do tej loterii sie nie zgłaszam, bo mam większość rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    Zgłaszam się.
    Chciałabym kamizelkę.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Marysia ma remont i nie ma dostępu do Internetu. Ja żyję na poziomie hard i ciągle coś robię, więc mam mało czasu na komentowanie blogów, ale postaram się poprawić.
    Zgłaszam się, bardzo chciałabym kamizelkę.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Chciałabym plecak lub koszule
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki. :)
    Tak baardzo zależy mi na kamizelce, nie mam tez koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Weronikao99
    Bez przesady, skomentowanie 1-2 postów dziennie zajmuje góra minutę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Heneda
    Ja to wiem, ale jak mnie nie ma prawie wcale, komentuję jak mam czas, a jak nie to nie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuje :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulację!
    mam wszystko poza kurtką i kamizelką.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)
    Zgłaszam się, nie mam kamizelki i kurtki :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, dziękuje :))
    Zgłaszam się, posiadam torbę.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń