2014/07/05

Lookbook Inspired

Od jakiegoś tygodnia nie mam weny zupełnie, co chyba widać...

+ Trochę mnie martwi, że tak opuściliście się w komentowaniu, mimo że na blogu nie świeci pustkami i nagrody wypłacamy regularnie. Dodam tylko, że w poniedziałek będę edytować listę i już mam parę osób, których obecność na niej nie jest taka pewna. A od poniedziałku zwiększamy liczbę nagród, więc myślę, że jednak warto komentować :)

 Marki stardoll'owych ubrań:
Bluzka - Basics
Szorty - Young Hollyqood
Cardigan - Millionaire Mansion Fashion
Obcasy - Chanel
Naszyjnik - Hot Buys Summer Retro
Kapelusz - Bonjour Bizou

15 komentarzy:

  1. genialna i w realu, i ta stardollowa. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że nie żyjesz. Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podoba mi się podoba stylizacja w realu, natomiast twoja prezentuje się o wiele lepiej.
    W twojej stylizacji jest wszystko świetnie ze sobą po połączane

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweter na zdjęciu *_*
    Stylizacja jest prosta, ale fajnie odwzorowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie odwzorowane. A stylizacja bardzo ładna zarówno w realu jak i na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nadrabiam komentowanie, bo to przecież o mnie chodzi, no nie?
    Stylizacja śliczna, bardziej podoba mi się wersja stardollowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie nogi *.*
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, chyba lubisz tą narzutkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To proste, ale działa, to naprawdę działa. Wszystko pasuje idealnie c:

    OdpowiedzUsuń