2014/07/02

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Sparkle Platforms

Nie wyrobimy się z potyczkami na ten miesiąc, ale postaram się wszystko nadrobić już w pierwszych dniach lipca :)
W tej odsłonie potyczek zrobiliśmy stylizacje z platformami ozdobionymi srebrnymi i złotymi nitami (ćwiekami?). Jeśli chodzi o mnie to mam mieszane uczucia, wyglądają trochę jak końskie kopyta i są nieco kiczowate (mało powiedziane). A jakie jest Wasze zdanie na ich temat?


Nasze prace:
Wybaczycie mi dzisiaj brak opisów :)?

Ankieta:


19 komentarzy:

  1. Yukimi powaliła wszystkich na kolana! Mój głos wędruje właśnie do niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wacham się między Yukimi, a Henedą, ale chyba jednak zagłosuję na Yukimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zagłosuję z kilku przeglądarek.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się te buty bardzo spodobały :)
    Głos na Yukimi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Spryciula z Ciebie Paweł ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. @Uplooad - Z kilku komputerów?

    Fatalne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również waham się pomiędzy Henedą, a Yukimi. Głos na Adama. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam dylemat między keshą a Yukimi, ostatecznie głosuję na keshę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Waham sie pomiędzy Adamem, a Yukimi.

    OdpowiedzUsuń
  10. W tej ankiecie nie miałam jakiegoś wielkiego dylematu, od razu głos oddałam na Henedę, ponieważ ta stylizacja według mnie najlepiej się prezentuje :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  11. Wg mnie Heneda zdecydowanie najlepiej :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam stylistykę Yukimi i Heneda, dwa z nich są nazywając moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kontrast między stylami osób z naszego bloga :D każda stylizacja ma w sobie coś super

    OdpowiedzUsuń
  14. Heneda a Yukimi, mam dylemat

    OdpowiedzUsuń