2014/07/26

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Isabel Purse

Już dawno chyba nie trafił się tak udany HB w potyczkach. Torba, z którą wykonaliśmy stylizacje to zdecydowanie jeden z najlepszych Hot Buys'ów ostatniego okresu. Jest świetnie wykonana, podoba mi się jej kolor, krój a także wzór widniejący na jej środku. Nie przekonuje mnie jedynie jej sposób trzymania, w bardzo dziwny sposób zasłania dłoń. Oprócz tego, same plusy :)!
Nasze stylizacje:
Moja stylizacja to dość proste połączenie skórzanych i złotych elementów. Czarna ramoneska współgra z ołówkową spódnicą, top jest przezroczysty a pod nim widnieje góra od bikini, która ma wzór identyczny z tym na torbie. Dodatki to czarne okulary, złoty pasek i delikatne sandałki na szpilce. Zdecydowałem się też na czerwony kolor ust.

Klaudia również postawiła na skórzane i złote elementy. Do czarnej kurtki i przezroczystej koszuli dodała szalone legginsy w panterkę oraz współgrające z nimi okulary przeciwsłoneczne. Na nogach Kladiii możemy zobaczyć czarne, wiązane koturny, natomiast pasek z muszelką idealnie współgra z wzorem na torebce. 

Set Jagody to zdecydowanie rock'owe rozwiązanie. Do futrzanej kurtki z gładkimi rękawami założyła podarte, skórzane spodnie, ciemnoszarą bluzkę i wysokie, dwukolorowe obcasy. Ciekawym dodatkiem jest kapelusz, który idealnie pasuje do tej fryzury oraz czerwony pasek, który jest kolejnym elementem pasującym do wzorzystej torebki.

EDIT: Przez moje niedopatrzenie dodałem nie tę stylkę co trzeba.
Yukimi beżowo-czerwoną, ćwiekowaną kurtkę zestawiła z transparentną bluzką w paski oraz skórzanymi, wzorzystymi spodniami z łańcuchami. Dodatki to sama elegancja - skórzane obcasy oraz czarny, prosty zegarek. Torba jest bardziej rock'owa i świetnie współgra z ćwiekowaną kurtką. 

Ankieta:


20 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje ładne, ale oddalam glos na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje jak i torebka. Moim zdaniem najładniejsza stylizacja to stylizacja mojej imienniczki - Jagody, prosta ale piękna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torbe posiadam, jest świetna. Szkoda, ze aż trzy stylizacje są w ciemnych czarnych kolorach. Głos na Jagode, choć stylizacja Klaudii też jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem głosuję na Jagodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu się zdecydować nie mogę, tym razem nie głosuję. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu najbardziej twoja stylizacja mnie urzekła :D Fajnie wykorzystałeś torebkę dodając bikini w tym samym wzorze. Ale stylizacja Jagody też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oddałam głos na Yukimi, aczkolwiek stylizacja Henedy też mnie urzekła połaczeiem stroju hb z torba

    OdpowiedzUsuń
  8. Dollka Jagody to cudo, a stylka zdecydowanie Klaudia i Adas

    OdpowiedzUsuń
  9. Wahałam się ale ostatecznie postanowiłam zagłosować na Yukimi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić tą torbę. Głos na Jagodę ;d
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy zrobiliście świetne stylizacje, wahałam się pomiędzy Jagodą, a Yukimi ♥ W końcu mój głos powędrował na ostatnią stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje bardzo mi się spodobały, jednak że jednoznacznie uważam że najlepiej z zadaniem poradził sobie Adam, ta stylizacja jest cudowna, pięknie się prezentuje, szminka dodaje jeszcze lepszego efektu całej stylizacji, super :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są świetne i okropnie ciężko się jest zdecydować. Stawiam jednak na Yukimi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem Adama stylizacja najsłabsza. Zagłosowałam na Klaudię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne, ale Yukimi najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba jest naprawdę piękny i bardzo określone kolory. Wszyscy nie tak doskonałe stylizacje być trudno zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na Jagodę. :)
    Muszę kupić tą torebkę! ♥

    OdpowiedzUsuń