2013/12/09

Nagrody Dla Najaktywniejszych Komentatorów

Cześć, bardzo nam miło, że stale komentujecie bloga. W tym tygodniu każdy ze stałych komentatorów był wyjątkowo aktywny, za co Wam bardzo dziękujemy. Ponadto chcielibyśmy wyróżnić 3 osoby, które od jakiegoś czasu nieustannie odwiedzają i komentują bloga. Są to aleksandra0308, _Carolciaaa i Czekoladka333. Trafiacie na listę stałych komentatorów i od teraz możecie brać udział w cotygodniowym losowaniu ubrań :) Pamiętajcie jednak, że na listę łatwo trafić, ale łatwo też z niej zniknąć, dlatego bądźcie aktywni cały czas.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Żakiet- belieber1d.
Naszyjnik- justinks
Sukienka- ojtyja

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
 Jeśli chcesz dostać którąś z nich, musisz być na TEJ LIŚCIE i zgłosić się w komentarzu pod tym postem. Życzę powodzenia :D


Komentatorem tygodnia zostaje aleksandra0308, wystaw coś za 30 sd na konto emipaula :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje ;)
    Zgłaszam się, nic nie mam
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica : O
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest możliwość odebrania jakiejś innej nagrody? nie wiem czy pisałam, ale już mam ten żakiet i nie będę mogła go zakupić :c

    OdpowiedzUsuń
  4. zg ;)
    dziękuję za nagrodę ;)
    justinks

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że jestem na tej liście. Trochę zaniedbałam w tym tygodniu wszystko co związane ze stardoll, w tym komentowanie na tym blogu, ale postaram się dorobić ;)

    Nie mam tylko różowego płaszcza ;)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń