2013/12/07

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj pod lupę wziąłem ostatnią minidostawę w Young Hollywood. Tak, tak, wiem, że już po czasie, ale w roku szkolnym nie jestem w stanie robić wszystkich artykułów w terminie. Potraktujcie ten post jako inspirację do tworzenia stylizacji z tymi ciuszkami, albo zachętę do kupienia któregoś z nich w sb, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.

Przejdźmy do rzeczy. Kupiłem wszystko oprócz sukienki z długimi rękawami, już dawno nie widziałem tak pięknych, uniwersalnych, minimalistycznych ciuszków i nie mogłem się im oprzeć. Robienie stylizacji z nimi było czystą przyjemnością i zajęło mi niecałe 2 godziny ;)

I jak zwykle, na koniec artykułu 4 stylizacje poglądowe:

1. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- Young Hollywood | Koszula- Young Hollywood | Szorty- LE | Torba- PPQ | Obcasy- Young Hollywood | Bransoletka- Rio

2. Narzuta- Stylein | Podszewka- Bonjour Bizou | Top- Young Hollywood | Szorty- Young Hollywood | Obcasy- PPQ | Kopertówka- Chanel | Okulary- LE

3. Koszula- Bonjour Bizou | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- LE | Okulary- Otto + LE | Kopertówka- Chanel | Bransoletka- Rio + Voile |Obcasy- Young Hollywood

4. Żakiet- Basics + Young Hollywood | Koszula- Cheap Monday | Spódnica (sukienka)- Miss Sixty | Torebka- Givenchy | Okulary- Archive | Platformy- Archive + Fallen Angel

Co sądzicie o tej odsłonie YH? Zauroczyły Was stylizacje?

11 komentarzy:

  1. Stylizacje są cudowne, kolekcja była świetna! Szkoda, ze nic nie kupiłam ;>
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje mnie zauroczyły, a najbardziej pierwsza ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy zmieniają doll, Heneda wyglądała łądneij w czarnych na boczek, w tych oczywiscie też ładnei ale nie tak jak w tamtych :'( Stylizacje omnomn 2 i 4 są zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje. W szczególności spodobała mi się pierwsza. Ja z tej dostawy nic nie kupiłam, ale kilka rzeczy mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kolekcja. Ja niestety nic nie kupiłam. Druga stylizacja jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne! Masz bardzo śliczną doll. Szkoda, że nic nie zdarzyłam kupić :c

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zestawienia są świetne, naprawdę kawał dobrej roboty żesz odwalił. Szczególnie ta z sportowymi szortami mi się podoba wręcz mistrzowska. Przyszłość w Vogue mi się u pana widzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje ! Szkoda tylko że ja nie zdązzżyłam kupić czegoś ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie kupiłam szarych butów, narzutki (bo nie zdążyłam) i sukienki z długimi rękawami.
    Stylizacje ładne, najbardziej mi się trzecia podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupiłam z tej kolekcji. A stylizacje podobają mi się i t bardzo

    OdpowiedzUsuń

  11. Wrr. Nie można robić takich ładnych stylizacji.
    Buty w 4 są obłędne, ostatnio coś pobają mi się te Twojego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń