2013/12/21

Co W Plazie Piszczy?

Po dzisiejszych atrakcjach, które zafundowała mi Magda chyba nie mam weny na pisanie. Przygotowałem artykuł dotyczący Chanel. I tak nikt nie czyta moich wypocin, więc macie obrazki:

No i stylizacje:

1. Sukienka- Chanel | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- Fallen Angel + Hot Buys Summer Retro | Torba- PPQ | Łańcuch- Archive | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply + 2x Givenchy | Okulary- Miss Sixty + Archive + It Girls

2. Płaszcz- Chanel | Podszewka- Basics | Bluzka- Supertrash Girls | Koszula- It Girls | Szorty- Chanel | Obcasy- Windows On The World | Kopertówka- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Futro- Miss Sixty | Bluza- Fallen Angel | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- Archive | Naszyjnik- LE | Koszula- Bonjour Bizou | Torebka- Chanel | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou

4. Futro- Antidote | Kamizelka- Jean Paul Gaultier | Spodnie- Chanel | Torba- PPQ | Obcasy- LE | Pasek- Alice + Olivia | Kapelusz- Bonjour Bizou

Co sądzicie o tej odsłonie Chanel i o stylizacjach?


16 komentarzy:

  1. Taki mały obrazek, bo tyle ciuchów kupiłeś. Mogłeś dać wiecej stylek, bo wszystkie przecudowne. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. @Większy się nie chciał zmieścić, mimo, że próbowałem upchać jakoś ciuchy :( A perfekcjonistka Magda nie zgodziłaby się na wystający obrazek.
    No i dzięki, cieszę się, że Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Heneda
    Mogłeś, rozdzielić post na dwie części, albo na dwa obrazki. Najważniejsze, że kolejne cudowne styliacje. Jak miały by mi się nie podobać? Mają czarne elementy, a uwielbiam ten kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać Twoje wypociny. Obrazki rzeczywiście troszkę za małe, ale nic nie szkodzi. Gwiazdą tego posta mają być stylizacje i tak jest. Świetne, cudowne. Bardzo mi się podobają. Żałuje tylko, że nie ma ich więcej ;x

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czytać twoje posty ;)
    Dużo ubrań i szkoda, że tak mało stylizacji, bo wszystkie cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobała mi się pierwsza i ostatnia stylizacja. One są cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupilam ten czarny żakiet i czarną kopertówkę. Twoje stylizacje naprawdę mnie zachwyciły !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja Chanel jest świetna! Stylizacje również :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylizacje, skórzane sukienki, spodnie. To jest to! I jeszcze złote akcenty x

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest niesamowita. Szkoda, że ceny straszne.
    A stylizacje to cuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń