2013/12/19

Co W Plazie Piszczy?

Za oknem mróz, a ja przybywam z kolorami :) Zrobiłem artykuł dotyczący ukrytej dla Polski kolekcji Just Dance 2014, co powinno ucieszyć osoby, które mają nadmiar sm i nie wiedzą co z nimi zrobić. Ciuchy z tej dostawy może nie należą do najpiękniejszych, ale jest kilka perełek, tych mniejszych i większych. Najbardziej spodobał mi się kolorowy top i pomarańczowe obcasy, których na stardoll jest bardzo mało.

Co polecam kupić najbardziej?


Na sam koniec stylizacje:

1. Żakiet- Callie's Picks | Top- Just Dance 2014 | Spódnica- Bonjour Bizou | Kopertówka- DVF | Koturny- PPQ | Pasek- Gucci | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Kurtka- Bonjour Bizou | Bluzka- Folk | Spódnica- Archive | Torebka- Chanel | Obcasy- Just Dance 2014 | Pasek- Riviera | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Kurtka- Just Dance 2014 | Bluzka- Original Future | Szorty- It Girls | Torebka- Chanel | Obcasy- Nelly.com | Bransoletka- Jean Paul Gaultier | Czapka- Archive

4. Kurtka- Bonjour Bizou | Podszewka- Nelly.com | Top (body)- Just Dance 2014 | Spódnica- DVF | Pasek- Wild Candy | Kopertówka- 2x DVF | Obcasy- DVF | Kapelusz- Bonjour Bizou

Co kupiliście z tej kolekcji? Podoba się Wam artykuł i stylizacje?

15 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy artykuł, podoba mi się nr 1 i 4 cudowne stylizacje ;)]

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne 1,2,3,4 wszystkie tylko ten mocher zdejmij w 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo super stylizacje, najlepsza zdecydowanie ostatnia, 3 i 1 też niczego sobie 2 troche od nich gorsza, ale też zajebista. Nie spodziewałem się postu z tymi ciuchami. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się te buty nie podobają, średnio leżą na nodze (ogólnie ten typ buta mi się nie podoba, bo Elle są tak samo słabe), ale fakt faktem, że mało pomarańczowego obuwia na sd, więc może warto zainwestować.

    Uwielbiam tę nową odsłonę Henedy (lol, nie wiem, może dziwnie to brzmi), jest stanowczo bardziej kolorowa i ciekawa! :3 Stylizacje są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 stylizacja genialna ;*
    3 też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakoś ta kolekcja nie przypadła do gustu, ale stylizacje sa świetne ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. czekałam aż pojawi sie artykuł z ta kolekcja :)ostatnia stylizacja najbardziej mi sie podoba C:

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNE stylizacje, wcześniej nie byłam przekonana do tych rzeczy, ale ty zrobiłaś z nich cudo :)
    Najbardziej podoba mi się 2 i 4 stylizacja. 4 jest niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny artykuł. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty z 3 stylizacji są cudowne, muszę w nie zainwestować. Myślę że w czarną mini też warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny artykuł. Posiadam większość z tych rzeczy. Stylizacje naprawdę cudowne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezły artykuł, piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie zrobiłeś stylizacji z tymi spodniami. Jestem ciekawa jak to by wyglądało :)
    Najbardziej podoba mi się druga stylka :))

    OdpowiedzUsuń