2013/12/06

Co W Plazie Piszczy?

Pamiętacie może jeansową kolekcję w Callie's Picks? Nie ma jej już w starplazie, ale postanowiłem, że zrobię o niej artykuł i może zainspiruję Was do stworzenia setów z przywróconymi łaszkami.

Co polecam kupić najbardziej?


A na koniec cztery stylizacje:

1. Sukienka- Callie's Picks | Top- Make Your Mark | Kopertówka- DVF | Obcasy- DVF | Bransoletka- DVF | Okulary- LE | Naszyjnik- Chanel

2. Kurtka- Original Future | Top- Basics | Spódnica- 2x Basics + LE | Torebka- Chanel | Obcasy- Rio/Callie's Picks | Pasek- Jean Paul Gaultier | Czapka- Original Future

3. Kurtka- Ralph Lauren Denim & Supply | Koszula- Fudge | Top- Archive | Spodnie- Callie's Picks | Kopertówka- Nelly.com | Obcasy- Pretty n' Love | Okulary- Wild Candy | Zegarek- Rio

4. Kurtka- Fallen Angel | Top- Callie's Picks | Szorty- Chloe | Torba- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou | Rękawiczki- Fallen Angel | Skarpety- Antidote | Platformy- Antidote + Fallen Angel

Przypadła Wam do gustu ta kolekcja? Co myślicie o stylizacjach?

11 komentarzy:

  1. troszkę późno, a szkoda! bardzo podoba mi się stylizacja nr 2 i 3 :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie uświadomiłam, że nie kupiłam tyleee rzeczy...
    Stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lepiej byłoby gdybyś dodawał posty tego typu, gdy ubrania są jeszcze w starplazie. Inaczej tracą one sens. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje świetne, artykuł fajnie zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się 1 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze stylizacje to 2 i 4.
    Żałuję, że prawie nic nie kupiłam z tej dostawy :C
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylki. Najbardziej spodobała mi się 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @Blacklilou
    Nie mam czasu w roku szkolnym kocie. Nikt za mnie do szkoły nie pójdzie :(

    OdpowiedzUsuń