2013/12/13

Co W Plazie Piszczy?

Ćśśśśś, wiem, że artykuł znów spóźniony, ale mniejsza, nacieszycie oczęta piękną wystawką (nad którą jak zwykle męczyłem się pół godziny) i kilkoma stylizacjami, a przynajmniej mam taką nadzieję. Dzisiaj pokażę Wam zastosowanie ubrań z poprzedniej odsłony Callie's Picks. Muszę przyznać, że na początku niechętnie robiło mi się stylizacje. W tej kolekcji było tyle ciemnych ubrań, a ja ostatnio tak cholernie mam dość ciemnych kolorów. Ale po stworzeniu pierwszego setu się rozkręciłem i szło mi coraz lepiej :)

Mam sporo rzeczy z tej kolekcji, właściwie większość miałem już od dawna, a Wam pokażę te, w które najlepiej jest zainwestować:

No i na koniec stylizacje stworzone w pocie czoła c:


1. Kurtka- Archive | Koszula- Versus Versace + Decades | Pasek- Wild Candy | Szorty- Decades | Kopertówka- LE | Platformy- Callie's Picks (Archive) | Skarpety- Antidote | Okulary- Special Offer

2. Płaszcz- Windows On The World | Bluzka- No Name (Fudge) | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- Sonia Rykiel | Kopertówka- DKNY | Obcasy- Callie's Picks (Sonia Rykiel) | Okulary- Monster High

3. Bluzka- Bonjour Bizou | Spódnica- It Girls | Kopertówka- Nelly.com + LE + Windows On The World | Naszyjnik- Nelly.com + Callie's Picks (Lanvin Paris) | Obcasy- Pretty n' Love

 4. Bluzka- PPQ | Spódnica- No Name (?) | Kopertówka- Callie's Picks (Archive) | Obcasy- HB Summer Retro | Pasek- Callie's Picks | Bransoletka- DVF | Okulary- Mr.

Co sądzicie o tej odsłonie sklepu Callie? Stylizacje przypadły Wam do gustu? 

12 komentarzy:

  1. Moje ulubione z tych zestawień to chyba pierwsze i ostatnie. Ogólnie rzecz biorąc każda z nich jest na swój sposób ciekawa ale wizualnie najlepiej pasują mi te dwie. Tradycyjnie piękny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, świetne stylizacje, a 3 cudowna! zakochałam się w niej ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 stylizacja najbardziej mi się spodobała. Lubię połączenie złota z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna 1 stylizacja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje. Pierwsza najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze stylizacje magia!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało rzeczy z tej dostawy kupiłam, bo większość miałam, a sporo rzeczy też nie przypadło mi do gustu.

    Stylizacje ciekawe, najlepsza pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń