2013/12/31

Co W Plazie Piszczy?

Nowy rok już za tak niewiele, dlatego pokażę Wam moje zmagania z sylwestrowymi kreacjami. A jeśli chodzi o sylwestrowe ciuszki, to nie możemy się uddać nigdzie indziej jak do Rio, gdzie królują błyszczące materiały, cekiny i przepych. Z najnowszej, iście imprezowej kolekcji polecam:

A teraz wyniki mojej pracy:
1. Bluzka- Rio | Spódnica- Rykiel Enfant | Torebka- Chanel | Obcasy- Fallen Angel | Bransoletki- DVF | Kolczyki- Fallen Angel 

2. Sukienka- Rio + LE | Narzuta- Millionaire Mansion Fashion | Podszewka- PPQ | Kopertówka- DVF | Obcasy- Young Hollywood |

3. Kurtka- Rio | Szorty- Rio | Koszula- Young Hollywood | Pasek- Gucci | Stanik- Basics | Obcasy- Special Offer | Torebka- Chanel | Kolczyki- Jean Paul Gaultier

4. Kurtka- Voile | Sukienka- Rio | Obcasy- Nelly.com | Bransoletka- Velvet Orchid | Torebka- MSW 13 | Kolczyki- Jean Paul Gaultier

Co sądzicie o sylwestrowych stylizacjach w moim wydaniu :)?

16 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się 3 stylizacja. Szkoda, że wszystkie są takie ciemne, ale i tak nie są nudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł dobrze napisany, ale dlaczego we wszystkich stylizacjach przeważa czerń? Są ładne, ale wolałabym kolorowe. Najbardziej podoba mi się 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej przeważa czerń, ponieważ z nowego Rio kupiłem same ciemne, bogato zdobione ubrania i nie chciałem przesadzić, dodając kolory :) Dzięki za opinię i w następnym artykule postaram się o bardziej kolorowe stylizacje, można powiedzieć, że tutaj miałem narzuconą kolorystykę c;

      Usuń
  3. Fajny artykuł. Na razie mam z tego 1 sukienkę, ale coś jeszcze dokupie ;) Pierwsza i trzecia stylizacja bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są ładne, jak zwykle na Twoim poziomie i nie każdy by takie stworzył. :) Aczkolwiek ostatnim razem bardziej mi się podobały, bo były kolorowe i zróżnicowane, ale rozumiem: jakie ubrania, takie stylizacje.
    Artykuł dodany w idealnym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje :) 3 po prostu ideał. A z kolekcji nic nie kupiłam =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rozwiązania, mi najbardziej podoba się stylizacja nr 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. +Zakochałam się w butach z pierwszej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne stylizacje, najbardziej spodobały mi się pierwsza i trzecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje super, przekonałeś mnie do kupna niektórych ubrań c:
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę zmianę :) Co do stylizacji to są świetne. Niektóre ciuchy nie przypadły mi do gustu ale Ty pokazałeś je w innym świetle. Co do stylizacji to wszystkie są cudowne i nie mogę się zdecydować, która najlepsza! :)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. aż sama bym się tak ubrała na sylwestra. Niestety to tylko stardollowe doli tak pięknie by wyglądały w tych ubraniach. No cóż życzę szczęśliwego nowego roku redakcji bloga i oby pracowało wam się tak dobrze jak dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka z baskinką jest moim faworytem w tej kolekcji :)

    Jeśli chodzi o stylizację to najbardziej podoba mi się 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne stylizacje omg ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, a włosy idealnie pasują. Nie wiem które najlepsze, bo wszystkie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń