2013/12/01

Co W Plazie Piszczy?

Przygotowałem dla Was kolejny artykuł po dość długim czasie. Na szczęście wróciła do mnie wena, więc myślę, że szybko zrobię pozostałe 7 zaległych "CWPP?". A dzisiaj zajmiemy się dostawą do Fallen Angel. Już dawno nie było tak dobrej kolekcji w tym sklepie, najbardziej spodobały mi się bardzo dobrze wykonane torebki, buty inspirowane SLP, lateksowy strój kąpielowy (bardzo uniersalny) i grafitowa maksi. Moją uwagę przykuła też czerwona chusta w oczy inspirowana Kenzo, czy pieszczocha z kolcami. 


I tradycyjnie cztery stylizacje:

1. Koszula (koszula + body)- Special Offer + Fallen Angel | Torba- Fallen Angel | Spodnie- Nelly.com | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Kapelusz- Bonjour Bizou | Bransoletka- Velvet Orchid

2. Kurtka- Antidote | Top (body)- Fallen Angel | Szorty- Archive | Obcasy- Rio | Torebka- Pretty n' Love | Czapka- Evil Panda | Naszyjnik- Fallen Angel | Okulary- Chanel

3. Futro- 2x Antidote | Top- Rio | Spódnica- Antidote + Apres Ski | OBcasy- Sonia Rykiel | Torebka- Fallen Angel | Kapelusz- Killah | Okulary- Archive + Killah

4. Kurtka- Mr. | Kurtka II- Bonjour Bizou | Kamizelka- Archive | Kamizelka II- Archive | Koszula- Special Offer | Koszula II- Pretty n' Love | Koszula III- Hot Buys Weekly | Koszula IV- Killah | Szorty- Bonjour Bizou | Szorty II- Archive | Torba- Antidote | Czapka- Mr. | Buty- Fallen Angel | Skarpety- Anna Sui

Co sądzicie o tej kolekcji Fallen Angel? Stylizacje przypadły Wam do gustu?



11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1 i 4 ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadła mi do gustu ta kolekcja, ale kilka ciuchów zawsze kupię :) 1 i 3 stylka bardzo ładne, 3 troche odważna, tyle tego jeansu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba 4 ;p
    To miało być coś w stylu "50 shades of jeans" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje świetne, może coś kupię ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Najlepsza wg mnie stylizacja jest 1 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie 4*, a chyba że :D Ale nawet teraz jak patrzę to bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł bardzo fajny kolekcja też,a wg mnie najlepsza jest stylizacja nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia stylizacja to mistrzostwo, az chyba sobie ja gdzies zapisze c:

    OdpowiedzUsuń