2013/12/31

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Zupełnie zapomniałem wczoraj, żeby rozdać Wam nagrody! Zająłem się sylwestrowym artykułem i kompletnie wypadło i to z głowy, ale już nadrabiam :)

Nagrody za poprzedni tydzień (tu macie do nich link: klik):

Cardigan- justinks
Bluzka- Czekoladka333
Sukienka Chanel- Uplooad
Sukienka Nelly.com- belieber1d.
Sukienka Velvet Orchid- Aleksandra0308
Kombinezon- ojtyja
Spódnica- LandyGlamour11
Spodnie- justbreathing18
Torebka Nelly.com- kotek717
Torebka Chanel- _Carolciaaa

Wszystkie nagrody czekają już na Was w bazarku :)

A teraz już noworoczny zestaw nagród c:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a może już za tydzień tam trafisz.

Przy okazji chciałbym życzyć naszym czytelnikom wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku :)!

PS. Komentatorem tygodnia zostaje Czekoladka333, wystaw coś na konto emipaula za 30 sd.


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nagrodę. Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) No i gratulację!
    W tym tygodniu się nie zgłaszam, bo mam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nagrody :) Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!
    Zgłaszam sie
    Chciałabym sukienkę lub bluzkę
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo i gratuluje wszystkim! ;)
    Ten płaszczyk jest cuuudowny ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) i zgłaszam się, niemam nic =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Bardzo dziekuję za sukienkę <33 Tym razem postaram sie o top, nie jest najlepszy, ale kurtkę mam a sukienki nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miło! zgłaszam się do następnego losowania

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję <3 i gratuluję pozostałymm :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięuję :)
    zgłaszam się, mam marynarkę.

    OdpowiedzUsuń