2013/12/03

Makijaż ''krok po kroku''

 ORANGE JUICE






modelka - emipaula
makijaż - Juliex15

13 komentarzy:

  1. Jakoś nie przypadł mi do gustu ;/
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż ładny, ale uważam ze cień żółty powinien być niżej zakończony w wewnętrznej stronie oczu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) ale aż taki zachwycający nie jest ;~

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze ? Nie przypadł mi do gustu. Ale to chyba dlatego, że nie ten kolor skóry. Wiem, wiem tak mają modeli zrobione makijarze. XD Ten Makijarz skojarzył mi się z Brazylią D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ust mi tu nie pasuje, a sam makijaż jest okej, ale na Magdzie wygląda dość dziwnie. Zbyt jaskrawo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej żółtego i by było świetnie! :)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładny, ale nie na ciemną karnację (albo nie na te oczy). Będzie się świetnie prezentować na jasnej lalce.

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Heneda Zgadzam się, zbyt jaskrawo tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż sam w sobie jest ładny, nawet bardzo. Ładna połączenie kolorów. Ale na tej doll nie wygląda zbyt dobrze. Zbyt ciemna karnacja, do tak ,,krzykliwych" kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się że lepiej przezentował by się na dollce o jesnej karnacji c:

    OdpowiedzUsuń