2013/12/09

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiejszy post zdecydowanie poza czasem. Kolekcja PPQ od ponad tygodnia już nie znajduje się w starplazie, a i same ubrania nie pasują do obecnie panującej zimy. Mimo wszystko postanowiłem wnieść trochę lata na bloga i zrobiłem artykuł z ubraniami z ostatniej, limitowanej czasowo kolekcji. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia jakiegoś gorącego setu lub kupna któregoś łaszka w bazarku.

Kupiłem prawie całą kolekcję, ale najbradziej urzekły mnie:

Na sam koniec zapowiadane wcześniej stylizacje:

1. Top- Original Future | Spódnica- PPQ | Kopertówka- Versus Versace | Pasek- Callie's Picks | Bransoleta- Chanel | Obcasy- Gucci | Okulary- Original Future

2. Koszula- PPQ | Spódnica- Archive | Kopertówka- Bonjour Bizou | Obcasy- Versus Versace | Pasek- Callie's Picks | Okulary- Miss Sixty

3. Żakiet- Archive | Top- Bonjour Bizou | Spódnica- Nelly.com | Torba- PPQ | Obcasy- Young Hollywood | Skarpety- PPQ | Pasek- Wild Candy | Bransoletka- Rio

4. Kombinezon- PPQ | Torebka- Bonjour Bizou | Pasek- It Girls | Platformy- Rio | Bransoletki- Archive | Naszyjnik- Diesel

Co sądzicie o stylizacjach i kolekcji?

12 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja najlepsza! :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, ja tam 1/3 w sklepie w ogóle nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zestawienia jak zawsze genialne jednak druga jest zdecydowanie najlepsza. Boska ta koszula cała w kwiatowym princie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawienia. Najlepsze to stylizacja nr 2. Urzekła mnie bardzo ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zapiszesz screen w innym formacie to sie powinno naprawić, nie powinno być takie szare xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje piękne, ale najbardziej przekonała mnie druga ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczopląs, wszystkie są piękne!
    No i ślicznie Henedzie w tych włosach :3

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 najlepsza. Bardzo fajna kolekcja ale niestety nie miałem wtedy funduszy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje cudowne ale najlepsza 1 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego kupiłeś :) Najbardziej podoba mi się 2 i 3 stylizacja. Świetnie wykorzystałeś te kwieciste wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń