2013/12/11

Frostiron

Brak mi weny. Albo ciuchów. Albo i tego, i tego. Krew mnie zalewa, gdy widzę 7 stron czarnych ubrań w mojej szafie, więc z chęcią sprzedam jakieś czarne rzeczy (beżowe chyba też). 
Tak. Sd też nie mam.
W ogóle... Szkołę już totalnie olewam i zamiast robić coś pożytecznego, to czytam fanfiction (tj. przeszłam w fazę czytania po angielsku, to się nazywa desperacja).

- koszula Stardoll Academy - marynarka Killah - spodnie LE - buty Denim & Supply - okulary LE - torebka Callie's Picks - pasek Alice + Olivia - broszka no name (Fudge) -

11 komentarzy:

  1. hahah, widze, że myślimy podobnie ;d co to stylizacji, fajna taka nietypowa ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu każda stylizacja na waszym blogu musi być aż tak inna niż wszystkie lub po prostu udana? po raz kolejny widzę coś nowego i jestem na tak x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, też tak mam, że najwięcej to ciuchów czarnych posiadam xD
    Ładna stylizacja!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku gdy zalożyłem konto obiecałem sobie 0 kolorowych ciuchów, po miesiącu admini zaczęli dodawać tribute ;D mi się tam ta stylka podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylka c:
    a jakie ff czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja. Fajny sposób na wykorzystanie darmówki ze SA.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Alexandra

    Z fandomu Avengers celuję w Frostiron. Teraz czytam "Winterheart" i trochę na głęboką wodę się rzuciłam, bo po raz pierwszy czytam po angielsku taki długi tekst (ba, pierwszy raz czytam coś dłuższego niż 500 słów, tak myślę). ;)

    OdpowiedzUsuń