2013/12/29

Co W Plazie Piszczy?

Tym razem artykuł spóźniony, za co przepraszam. Nigdy nie mogę zdążyć z Callie's Picks, admini najwidoczniej za szybko zmieniają kolekcje... No nic, przejdźmy do artykułów, które polecam najbardziej:

 Muszę przyznać, że za ten artykuł brałem się parę dni, bo zupełnie nie miałem pomysłu na powyższe ciuchy, mimo że wcale nie są brzydkie. Wena wróciła 3 godziny temu i w ten sposób udało mi się wykonać to:

1. Żakiet- Callie's Picks | Top- Antidote | Spódnica (sukienka)- Tingeling | Koszula- Bonjour Bizou | Torebka- Supertrash Girls | Obcasy- DVF | Bransoletka- LE | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Kurtka- Callie's Picks | Bluzka- No Name (Fudge) + Nelly.com | Koszula- Fallen Angel + Young Hollywood | Spódnica- Miss Sixty + Rykiel Enfant | Kopertówka- DKNY | Platformy- Young Hollywood | Bransoletka- Velvet Orchid | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Top (kostium)- Riviera | Spódnica- Hot Buys Weekly | Bluzka- Callie's Picks | Kopertówka- Chanel + Dolce & Gabbana | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Kapelusz- Bonjour Bizou

4. Kurtka- Callie's Picks | Koszula- Killah | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- Gucci | Torebka- It Girls | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou

Co sądzicie o tych wyborach Callie? Podobają się Wam stylizacje?


14 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje przyprawiające mnie o zawrót głowy, tylko 3 jakaś taka jakby za mało ciuchów mi się wydaje. Czekam na kolejne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, bo nie zrobiłam zakupów w Callie's Picks. :<
    Stylizacje ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dużo z tych ubrań i jestem zadowolona. Genialne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość dobra była ta dostawa. Kupiłam kilka rzeczy, oczywiście mniej od Ciebie :) Stylizacja są świetne. 1 i 2 jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa super, ale dzięki niej te rzeczy niemiłosiernie straciły na wartości ;) Jak zawsze cudowne, niebanalne zestawienia. Nie jestem w stanie wybrać które najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co sądzić o wprowadzaniu perełek. co do stylizacji to każda ma coś w sobie takiego co sprawia, że jest cudowna. nie mogę się zdecydować, która najlepsza! brawo! :)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra dostawa, kupiłam większość z Twoich propozycji, inne po prostu miałam.

    Najbardziej urzekły mnie dwie pierwsze stylizacje :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł, stylizacje boskie <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja wymiata :D
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i ostatnia stylizacja mnie zauroczyła ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej do gustu przypadły mi pierwsze dwie stylizacje. Dostawa była całkiem fajna, kupiłam większość Twoich propozycji

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja piękna, z resztą wszystko są ładne c:

    OdpowiedzUsuń