2013/12/24

Co W Plazie Piszczy?

Przepraszam za opóźnienia, zaraz pojawią się wyniki cotygodniowego losowania i niespodzianka dla stałych komentatorów :)

Tym razem padło na nieszczęsny sklep Subcouture przez większość uznany za kiczowaty i paskudny. Trzeba przyznać rację, rzeczy nie należą do najpiękniejszych, udało mi się jednak wybrać kilka ciekawych dodatków:

Na sam koniec przygotowałem cztery stylizacje:

1. Kurtka- Nelly.com | Top (body)- Mark Fast | Spódnica- Bonjour Bizou | Pasek- LE | Torebka- Subcouture | Obcasy- Giambattista Valli | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Żakiet- Yves Saint Laurent | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Torebka- Givenchy | Obcasy- Subcouture | Bransoletka- DVF | Okulary- Archive

3. Kurtka- Diesel + Fallen Angel + Miss Sixty | Koszula- Bonjour Bizou | Spódnica- Stylein | Kopertówka- Subcouture | Obcasy- DVF | Kapelusz- Bonjour Bizou | Pasek- Bonjour Bizou

4. Kurtka- Fudge | Podszewka- Bonjour Bizou + Basics | Bluzka- Tingeling | Spódnica (sukienka)- It Girls | Pasek- Voile | Obcasy- Young Hollywood | Torebka- Subcouture

Co sądzicie :)?

15 komentarzy:

  1. cudne stylizacje, żałuję, że kupiłam tylko torebki :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje stylizacje <3
    A cóż to za niespodzianka? :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak musze się zgodzić, sklep był paskudny. Na całe szczęście dodatki go ratowały. Stylizacje zajebi*** Najlepsza 4 i 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep nie był udany. Kupiłam tylko 2 rzeczy. Stylizacje są bardzo ładne, w szczególności 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje. Żałuję że nie kupiłam butów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam tylko torebkę i spódniczkę.
    A stylizacje baaardzo ładne =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja najbardziej udana <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze idealne stylizacje x Najbardziej w moim guście chyba 1 ale naprawdę reszta nie jest w niczym gorsza

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się 3 :) teraz żałuje że nie kupiłam tych beżowych platform ;c

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam prawie wszystko z tych rzeczy, oprócz jednych butów. Najlepsze są pierwsze czarne buty :3

    Stylizacje bardzo ładne, najbardziej podoba mi się druga ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, zawsze Ci takie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń