2013/12/15

Co W Plazie Piszczy?

No, wreszcie coś aktualnego! A przynajmniej dostępnego jeszcze w starplazie c: Mam nadzieję, że w święta nadrobię wszystkie artykuły. Tym razem padło na dostawę do Original Future. Moim zdaniem jedna z najlepszych kolekcji w tym sklepie, zakupiłem prawie wszystko. 

Najbardziej polecam:

I na sam koniec stylizacje:

1. Kurtka- Bonjour Bizou | Sweter- Cheap Monday | Koszula- Bonjour Bizou + It Girls | Spódnica (sukienka)- Original Future | Kopertówka- Antidote | Obcasy- Christian Louboutin | Kapelusz- Bonjour Bizou | Naszyjnik (pasek)- Riviera

2. Bluza- Original Future | Spódnica- Limited Edition + Young Hollywood | Torebka- Supertrash Girls | Koszula- Moschino | Naszyjnik- Limited Edition | Obcasy- Cheap Monday | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- Velvet Orchid + No Name (Fudge) | Spódnica- Original Future | Plaformy- Ralph Lauren Denim & Supply + Young Hollywood | Pasek- It Girls | Kopertówka- Miss Sixty | Okulary- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou | Pady- 2x Archive

4. Cardigan- No Name (Fudge) | Podszewka- Bonjour Bizou | Sweter- Moschino | Koszula- Bonjour Bizou | Naszyjnik- Nelly.com | Obcasy- Cheap Monday | Spodnie- Original Future + Basics | Kapelusz- Bonjour Bizou | Torebka- Valentino | Pasek- Wild Candy + Special Offer

Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Spodnie z tej dostany są genialne@
    A stylizacja, która najbardziej mi się podoba to ostatnia! Jest n.i.e.s.a.m.o.w.i.t.a!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że taki artykuł się pojawił. Przynajmniej wiem na co zwrócić szczególną uwagę. Co do stylizacji 2 i 4 są świetne ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są jak dla mnie idealne! Bardzo przypadły mi do gustu i kolorystyka jak i ogólny styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej spodobała się pierwsza i czwarta stylizacja :)
    Są urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy w tej dostawie. Wszystkie stylizacje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 4 stylizacja jest świetna. Wszystko w nich mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 4 ukradły mi serce O_O Boże, jakie zajebiste O_O

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia stylizacja świetna, chociaż włosy mi nie pasują :) Uważam, że ta dostawa była jak najbardziej udana :D
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie najlepsze są złote i szare spodniee :))
    Ze stylizacji najbardziej podoba mi się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń