2013/12/26

Co W Plazie Piszczy?

W dzisiejszym poście przyjrzymy się dokładnie kolekcji Valentino. Przeważają w niej sukienki i dodatki, najczęściej pojawia się kolor czarny i malinowy, a prawie każde ubranie ozdobione jest złotymi ćwiekami. Ja zakupiłem szystko, choć kilka rzeczy mi się nie podoba. Najbardziej mogę polecić:
 Największą popularnością cieszy się czarna i beżowa sukienka, malinowy kombinezon i spiczaste szpilki z ćwiekami, a Wam co najbardziej wpadło w oko?

Na sam koniec przygotowałem stylizacje poglądowe:

1. Żakiet- Front Row | Koszula- Pretty n' Love | Szorty- LE | Torebka- LE | Obcasy- Valentino | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Cheap Monday + Special Offer

2. Sukienka- LE | Kurtka- Nelly.com | Kopertówka- LE | Obcasy- Valentino | Kapelusz- Bonjour Bizou | Stanik- Basics | Pasek- Mark Fast | Okulary- LE

3. Sukienka- Miss Sixty | Kurtka- Bonjour Bizou | Koszula- Young Hollywood | Naszyjnik- LE | Obcasy- Valentino | Torebka- Windows On The World | Kapelusz- Bonjour Bizou | Bransoletka (pasek)- Miss Sixty

4. Kurtka- Valentino | Koszula- Bonjour Bizou + Versus Versace | Szorty- Scotch R'belle | Obcasy- Young Hollywood | Torebka- Miss Sixty | Łańcuch- Archive | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- LE

Co sądzicie o tej dostawie i o stylizacjach?

14 komentarzy:

  1. Kupiłam kurtki, zbieram na beżowa sukienkę. Dużo kasy musiałeś wydać :)
    Stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje ♡ A co do Tribute, kupiłam sukienkę, getry i kurtkę i możliwe że coś jeszcze dokupie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy są naprawdę cudowne. Zestawienia są mega w moim klimacie, najbardziej chyba podoba mi się 3 ale reszta również do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ok 4 rzeczy. Kolekcja jest jedna z najlepszych. Świetne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo czekałam na te zestawienia i powiem, że bardzo mi się podobają. Kupiłam może z 4 rzeczy, które najbardziej zasługiwały na uwagę. Co do stylizacji to wszystkie są cudowne. Najlepsza to ostatnia. Bardzo spodobała mi się koszula w tym zestawieniu ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, druga przekonała mnie do kupna butów. Szkoda, że nie wykonałeś jakiejś zestawu z sukienką, jestem ciekawa, co byś przedstawił. :)
    Mi Valentino nie podeszło, uważam, że kupując sukienki wydałabym sd w błoto (bo są drogie, a ja bym ich nigdy nie użyła). Jeszcze się zastanawiam, czy w nie zainwestować, bo z drugiej strony później mogę je sprzedać za znacznie wyższą cenę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu sobie dołasować konto żeby kupić coś. XD
    Stylizacje jak zwykle cudowne, najlepsza 3.

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie kupiłam, jeszcze nie doladowala ss ;)
    Stylizacje jak najbardziej na tak.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzam się do kupna czegoś w tym sklepie. Na pewno kupię szpilki, kurtki, spodnie które tu przedstawiłeś i kombinezon ;) Nad resztą jeszcze pomyślę, ale całej kolekcji na pewno nie kupię xd

    Stylizacje bardzo ładne, najbardziej podoba mi się druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna kolekcja :) ale zaluje ze nie dales styli z tym czerwonym kombinezonem, jestem cieawa jaki masz na niego pomysl :D

    OdpowiedzUsuń