2014/05/07

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Lista zredukowała się o kilka osób, sprawdźcie czy nadal na niej figurujecie :)

Nagrody za zeszły tydzień:
Spodnie- BritnejGirl
Torebka- -SWEET-GIRL-22
Naszyjnik- Truskawka1616

Gratuluję, nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje _Carolciaaa, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto melmana96 :)
 

16 komentarzy:

  1. Dziękuję, gratuluję i oczywiście zgłaszam się :)
    truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo dziękuję :D z tych rzeczy nie mam tylko okularów, dlatego jakbym została wylosowana to bym poprosiła o nie :D gratulacje _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, mam okulary i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję
    Zglaszam się, najbardziej interesuje mnie torba i okulary

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie
    Mam płaszcz
    Chciałabym plecak
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :))
    zgłaszam się. :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Chciałabym plecak.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Bardzo interesuje mnie plecaczek :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, zależy mi na okularach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, nie spodziewałam się, dziękuję! :3
    Zgłaszam się, nie mam plecaka tylko :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację c;
    Zgłaszam się

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń