2014/05/17

This is the month of May



19 komentarzy:

  1. Ciekawe kolory, nazywa moją uwagę, że kolor włosów :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Jedyne co mi nie pasuje to włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, tylko włosy mi przeszkadzają. Po prostu za nimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja średnio wpadła mi do gustu, włosy psują niestety całą stylizacje.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony ładna, z drugiej coś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś stylizacja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dałabym trochę lżejsze buty, ale ogólnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sobie, coś w niej nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, podoba mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne włosy - ożywiają całą stylizację! I fajnie wykorzystałaś tą sukienkę - sama nigdy nie miałam na nią pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń