2014/05/11

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Leather Shirt

Dzisiaj pierwsze z majowych potyczek- z czarną, skórzaną koszulą. Już w spoilerach zdobyła wielu miłośników. Jest elegancka, czarna, prosta, uniwersalna- czego chcieć więcej? A no właśnie. Myślę, że admini mogli się bardziej postarać pod wględem graficznym, bo koszula bardzo spłaszcza lalkę i wolałbym ją nieco mniej wyblakłą. Nie zmienia to faktu, że koszula jest zdecydowanym must-have i powinniście mieć ją w swoich szafach :)
Dzisiaj zbyt dużego wyboru nie macie, bo tylko nasza dwójka bierze udział...
Koszula w mojej stylizacji skomponowana jest ze skórzaną kurtką w kwiaty i niebieską mini. Dodatki to skórzana teczka z niebieskimi elementami, czarne, wysokie obcasy, cieniutki pasek i moje ukochane kocie okulary oraz duży kapelusz.

Klaudia zestawiła bardziej rock'owe ubrania ze sobą. Jest ciemno, ale nie nudno. Koszula świetnie wygląda w połączeniu ze skórzaną ramoneską w dwóch kolorach, a elementami ożywiającymi ten set są wzorzyste legginsy i torba ze złtymi agrafkami. Nie zabrakło też czarnych martensów i artystycznego nieładu na głowie.

Ankieta:


18 komentarzy:

  1. Jeju, Klaudia zrobiła świetną stylizacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu Magdy nie ma? ;o
    Głos na Adama stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na stylizację Adama :))

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiedziałam na kogo zagłosować, bo obie stylizacje bardzo mi się podobają, jednak ostatecznie stawiam na Klaudię

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że są dwie stylizacje to i tak mam dylemat na, którą zagłosować, są takie śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne, ale głosuję na Adama ze względu na kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są genialne, jednak glos oddaje na Klaudię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Klaudii wydaje mi się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na Henedę. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak świetne stylizacje, że nie mogę się zdecydować xd
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie stylizacje mi się podobają, ale stylizacja Adama jakoś, tak lepiej przypadła mi do gustu ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń