2014/05/27

Co W Plazie Piszczy?

Mimo braku czasu udało mi się przygotować artykuł dotyczący nowej kolekcji Velvet Orchid. Jak zwykle większość ciuchów jest bardzo kiczowata, niepraktyczna, nienajlepiej wykonana i bardzo tandetna. Udało mi się jednak wyhaczyć parę ciekawych ubrań, z którymi da się zrobić coś porządnego. Chcecie znać moje typy?

Zdecydowanym must-have tej kolekcji są podarte boyfriendy z szarego jeansu. Fantastycznie wykonane (w końcu są to przerobione spodnie Young Hollywood, więc jakość musi być :)), są uniwersalne, świetnie leżą na lalce i nadadzą się do wielu street'owych stylizacji. 
Bardzo ciekawa jest też skórzana kurtka z frędzlami. Jej jedynym minusem są wycięcia, które da się jednak umiejętnie zakryć używając odrobiny wyobraźni.
Moją uwagę przykuła też prosta, ciemnoszara bluzka, która może być bazą w wielu stylizacjach. 
Top i masywne platformy mogą się wydawać nieco odpychające i ciężkie w użyciu, ale coś mnie do nich przekonało i skusiłem się na nie.
Przezroczysta bluzka zaskoczyła mnie swoim krojem i wzorem, dlatego zdecydowałem się ją kupić. Świetnie będzie pasować do stylizacji Haute Couture (a przynajmniej tak mi się wydaje).
Nie można też zapomnieć o ubraniu bardzo odstającym od tej kolekcji- pastelowej spódnicy z suwakami dostępnej za starmonety. Zdecydowanie musicie ją mieć w swoich szafach :)

Stworzyłem też cztery stylizacje poglądowe, które być może Was zainspurują:

1. Kurtka- Evil Panda | Sweter- Nelly.com | Koszula- Cheap Monday | Spodnie- Velvet Orchid | Koszula- Young Hollywood | Kopertówka- Bonjour Bizou | Okulary- Otto | Kapelusz- Bonjour Bizou | Obcasy- Chanel + Velvet Orchid

2. Koszula- Archive | Bluzka- Bonjour Bizou | Spódnica- Velvet Orchid | Torebka- Pretty n' Love | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Bransoletki- Honey Maid + Wild Candy (DIY) | Okulary- Limited Edition (DIY)

3. Kurtka- Velvet Orchid + Basics | Bluzka- Archive | Szorty- Ralph Lauren Denim & Supply | Obcasy- Diesel | Torba- Fallen Angel | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Limited Edition + Otto

4. Cardigan- Millionaire Mansion Fashion | Top- Velvet Orchid | Szorty- Archive | Torebka- Chanel | Bransoletka- Wild Candy | Okulary- Killah | Kapelusz- Bonjour Bizou | Obcasy- Bonjour Bizou + Callie's Picks | Tatuaż- Evil Panda

Co kupiliście z tej dostawy do VO? Co sądzicie o stylizacjach?

21 komentarzy:

  1. Pierwsza zdecydowanie najlepsza, ciekawy artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też najbardziej spodobała się pierwsza stylizacja, podoba mi się tez pomysł na buty w ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza oraz buty z ostatniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja wygląda świetnie, ja też bardzo lubię czwarty

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej kolekcji kupiłam 2-3 rzeczy, kolekcja bardzo fajna.
    A co do stylizacji to, wszystkie boskie, świetne połączenia, cudownie.
    Jakoś tak najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja numer 1, oczywiście pozostałe też są mega.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna czwarta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę tak samo o tej dostawię kupię tylko spodnie.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza stylizacja najlepsza. po tym artykule kupie parę rzeczy, gdyż mnie przekonałeś xd
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia i pierwsza jak dla mnie najlepsze.Zgadzam się co do wyboru rzeczy ,nie podobają mi się tylko buty.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje, 3 i 1 najlepsze, ale pozostałe dwie też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje genialne, najbardziej podoba mi się 1 i 4 . Ta spódnica za sm to chyba taka a'la spódnica hologramowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne stylki! Trzecia najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3. ♥ Mam na razie tylko spódniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga i trzecia stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne stylizacje! Pierwsza i druga jak i trzecia spodobały mi się najbardziej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są tak świetne, że trudno jest określić która mi się podoba bardziej :D 1, 3, 4, sama nie wiem :p

    OdpowiedzUsuń
  18. nic nie kupiłam (jeszcze), ale boyfriendy są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzecia stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka jest niesamowita! Tym samym to własnie z nią stylizacje najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń