2014/05/19

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Bardzo Was przepraszam za brak postów z mojej strony i spóźnione wyniki loterii i komentatora tygodnia. Mam ostatnio dużo na głowie, nie ma mnie często na stardoll. W dodatku Magda jest obecnie w szpitalu, niestety nic więcej nie wiem. W tym tygodniu powinienem mieć więcej czasu, więc postaram się wrzucić kilka postów i pamiętać o loterii.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sweter- CzarnaGotka
Okulary- B.E.A.T.K.A
Plecak- Uplooad

Gratuluję, nagrody czekają już na Was w bazarku :)


Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje Weronikao99 gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto melmana96 :)


PS. Aktualizowałem listę. Dwie osoby już na niej nie widnieją, bo od jakiegoś czasu ich aktywność na blogu zmalała do zera właściwie. Za to szansę na dostanie się na listę ma misswiolet123 (oczywiście inne osoby też mają, tylko muszą zacząć systematycznie komentować bloga).

16 komentarzy:

  1. Dzięki :)
    Zgłaszam się, nie mam tylko naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :D
    również nie mam jedynie naszyjnika :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    Zgłaszam się, nie mam naszyjnika :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, mam płaszcz i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję! *.* Zgłaszam się, mam buciki, a chciałabym płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, chciałabym płaszcz :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Najbardziej chciałabym płaszcz
    Kotek717


    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, zależy mi na płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację :)
    zgłaszam się, nie mam nic ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację :)
    zgłaszam się, nie mam nic ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Mam nadzieję, że Magdzie nie stało się nic poważniejszego :o

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację

    misswiiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się, nie mam tylko naszyjnika

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację ! :)

    OdpowiedzUsuń