2014/05/06

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiejszy artykuł dotyczy nowej dostawy do Millionaire Mansion Fashion. Nie mam dzisiaj weny do pisania, więc zostawiam Was z obrazkami, enjoy :)!
Polecam zakup artykułów z obrazka powyżej.


A tak wyglądają owoce mojego braku weny:
1. Kurtka- Bonjour Bizou | Bluzka- Nelly.com | Stanik- Basics | Szorty- Millionaire Mansion Fashion | Torebka- Chanel | Obcasy- Young Hollywood | Bransoletka- Fallen Angel | Czapka- Original Future | Tatuaż- Evil Panda

2. Kurtka- Archive | Koszula- Millionaire Mansion Fashion | Stanik- Basics | Szorty- Cheap Monday | Torba- Young Hollywood | Obcasy- Rio | Okulary- Hot Buys Weekly | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Koszula- It Girls | Top- Fallen Angel | Spódnica (sukienka)- Nelly.com | Torba- Fallen Angel | Lordsy- Millionaire Mansion Fashion | Okulary- Killah | Kapelusz- Bonjour Bizou

4. Kurtka- Nelly.com | Szorty- Limited Edition | Top- Millionaire Mansion Fashion | Drugi top- No Name (Fudge) | Torba- Rio | Obcasy- DVF | Czapka- Original Future | Okulary- Beastly | Łańcuchy- Archive

A Wy co upodobaliście sobie z tej dostawy do MMF? Co sądzicie o stylizacjach?

15 komentarzy:

  1. kupiłam trochę inne rzeczy, ale stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kilka rzeczy. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach zakup paru rzeczy. Fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje, szkoda tylko, że z 1 spódnicą nie zrobiłeś stylizacji :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje genialne, najlepsza ... 3.
    Chcę kupić właśnie to samo co Ty polecasz, ale jeszcze tą kurtkeczka jeansowa, czarne bikini i czarną mini. Kolekcja udana, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje. Najlepsza chyba trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka rzeczy, nad resztą jeszcze się zastanawiam, a co do stylizacji, to według mnie wszystkie są świetne, najlepsza według mnie to stylizacja numer 3, jest boska ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie kupiłam, ale planuje. Ciekawe stylizacje. Najbardziej podoba mi się 3 :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam tylko sześć rzeczy z Twoich proponowanych :D
    Stylizacje jak zawsze wyszły Ci cudownie, ale zakochałam się w dwójeczcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie warta kupna jest chyba jedynie błękitna bluzka. bardzo ładne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko te szare baleriny, lol.
    2,3 stylizacja świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje, druga najlepsza. Przekonałeś mnie do zakupu spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nic nie kupiłam, ale mam zamiar. :) Piękne stylki. Najładniejsza 3 <3

    OdpowiedzUsuń