2014/05/14

Man Machine



16 komentarzy:

  1. Boska! Przydałaby się torebka, ale i tak jest bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja.
    Skąd tunika (?) i spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten płaszcz z spodnie wyglądają dobrze. Buty są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna,brakuje torebki ale nie wiem czy by dobrze tutaj wyglądała.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, choć brakuje mi torebki. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zabrakło torebki. :c

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszczyk! bardzo podoba mi się stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw lepiej wyglądał bez torebki, więc nie dobierałam żadnej - po co robić to na siłę?;)

    Żakiet Bonjour Bizou, spodnie LE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna, żakiet totalnie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, w tej stylizacji podobają mi się połączenia

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń