2014/05/03

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj padło na nową dostawę do Evil Panda. Dostawa jest zdecydowanie nie w moim stylu, ale udało mi się znaleźć kilka fajnych ciuchów, które zobaczycie poniżej. Najlepszym zakupem była chyba bluzka z kotem, męskie jeansy i czarna torebka urozmaicona białym znakiem zapytania. Sweter i męska bluzka mają
ciekawy nadruk. Jeśli chodzi o szorty to nie podobają mi się w nich szelki, ale przecież zawsze można je zakryć. Platformy podobały mi się na wystawie, ale po zakupie okazały się bardzo niepraktyczne i brzydko leżą na nodze lalki, dlatego kupujecie je na własne ryzyko :p
Zrobiłem też cztery poglądowe stylizacje:
 1. Sweter- Evil Panda | Spódnica- Limited Edition | Podszewka- Evil Panda | Torebka- Evil Panda | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Killah

2. Płaszcz- Bonjour Bizou | Podszewka- Nelly.com | Bluza- Mr. | Koszula- Special Offer | Spodnie- Evil Panda | Torebka- Young Hollywood | Obcasy- Pretty n' Love | Okulary- Royalty

3. Bluza- Hot Hot Buys (DIY) | Szorty- Archive | Koszula- Bonjour Bizou | Torebka- Evil Panda | Obcasy- Decade Of The Teens | Okulary- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou 

4. Płaszcz- Strike A Pose | Bluzka- Evil Panda | Spódnica- Bonjour Bizou | Obcasy- Apres Ski | Torebka- Subcouture | Okulary- Killah | Kapelusz z uszami- Bonjour Bizou + Tingeling

Co myślicie o tej dostawie? Kupiliście coś? Jak wypadły stylizacje?


21 komentarzy:

  1. Ale szybko tym razem. :D
    Stylizacje wymiatają. Nie potrafię zdecydować, która mi sie najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha, 1 i 4 są zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, inne są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i czwarta są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ubrania z tej kolekcji nie są mi do gustu, ale ubrania można łączyć dobrze, bardzo lubię czwartym stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że bardzo dobrze poradziłeś sobie z takimi słabymi ciuchami bo stylizacje są genialne!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww, czwarta urocza. Ten kapelusz jest super (podobny mam w realu i go nie zdejmuję). I druga jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy bym nie wpadła na taki pomysł wykorzystania tych męskich spodni! genialne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie stylizacje genialne, ale ostatnia zdecydowanie najlepsza. Świetny pomysł na kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest boska. Fajne wykorzystanie tego nieciekawego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie stylki, najlepsza 1 i 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są cudowne ♥♥
    Wszystkie świetnie wykonane.
    Najbardziej podobają mi się stylizacje z numerkami 1 i 4, ale inne też są boskie :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne stylizacje, nie sądziłam, ze da się coś zrobić z tą kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czwarta jest genialna, kici kici :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ogarniam co wszyscy widzą w tych butach, serio.
    Stylizacje ładne, najbardziej 4 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w jedyneczce i tym samym przekonałam się do tej bluzki ♥ Ogólnie to wszystkie stylizacje wyszły Ci genialnie!

    OdpowiedzUsuń