2014/05/22

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys HiTech Heels

Tym razem potyczkujemy się z (już nie tak) nowymi obcasami HB inspirowanymi Louboutin'ami. Jest nowoczesność, jest plastik, jest transparentność, są neonowe kolory, jest metaliczność i ogółem szał. Tylko czy na pewno? W zapowiedzi wyglądały naprawdę nieźle, ale na nodze lalki już średnio. Ja mam mieszane uczucia, a Wy?

Dzisiaj też w okrojonym składzie, bo Magda w szpitalu a Klaudia gdzieś nam znikła. Mam nadzieję jednak, że niedługo wszystko wróci do normy. Może nawet nasze nowe redaktorki dołączą do zabawy. Jedna zrobiła to już w tym wydaniu potyczek :)

Postawiłem na sportową elegancję. Do cytrynowego topu z kołnierzykiem dobrałem dwukolorową spódnicę z suwakami, elegancką kopertówkę, wysokie obcasy w kolorach spódnicy, zarzucony niedbale blazer i sportowy daszek.

W stylizacji Jagody pojawiają się natomiast neonowe kolory i jest nieco awangardowo. Do ciepłego, białego futerka założyła kanarkową spódnicę oraz biały top ze złotym nadrukiem. Dodatki zdecydowanie nie są nudne i świetnie pasują do stylizacji- złoty łańcuch, neonowa kopertówka, czy obcasy wykonane z plastiku sprawiają, że outfit nie jest nudny.

Głosujcie:



18 komentarzy:

  1. W sumie obie mi się podobają, nie wiem na kogo zagłosuję. :0

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie 1 :D gdy zobaczyłam ją już wcześniej na orakulum byłam nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie stylizacje przypadły mi nawet do gustu, natomiast głos oddaje na stylizacje numer 1 :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są cudowne, jeszcze nie wiem na kogo oddam głos c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się obydwie,ale oddałam głos na 1 stylizacje.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak z Heneda, bardziej młodzieńczy wygląd

    OdpowiedzUsuń
  7. Głos na Jagodę, choć obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddaję głos na Adama, gdyż w naprawdę fajny sposób zrobił buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na Adama, śliczna stylizacja! Oboje zachęciliście mnie do kupna tych butów.

    OdpowiedzUsuń