2014/05/21

Is anything as strange as a normal person?



14 komentarzy:

  1. świetna! ta spódniczka to projekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja <3
    I zazdroszczę cardigana, nie załapałem się na tę kolekcję LE...

    @Beata
    Wydaje mi się, że jest z original future i nadal jest dostępna w plazie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka, jest mega, świetnie wpasowała się do stylizacji :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Ale gdzie kopertówka? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że dawanie do stylizacji torebki bo torebka być musi i się torebkę daje to słaba koncepcja - u mnie torebka być może, ale nie musi:)
    @BEATKA: tak jak mówi Heneda - Original Future:)
    Heneda, nie ma czego zazdrościć, wejdzie kolejne LE i będzie go pełno w bazaarze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, spódniczka idealnie się wpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja, podoba mi się ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ta spódniczka to Original Future, planuję jej zakup. Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, podoba mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, podoba mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń