2014/05/25

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Chciałbym zacząć od upomnienia paru osób z listy Najaktywniejszych Komentatorów, bo opuściły się w swojej aktywności. Chodzi mi o the_gusty oraz -SWEET-GIRL-22. Spore szanse na dostanie się na listę mają duquesa10, misswiolet123 i painfulHUG, być może już w następnym tygodniu dostaną się na złotą listę :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Płaszcz- ojtyja
Naszyjnik- Diana.Miss2
Obcasy- aleksandra0308

Nagrody już czekają na Was w bazarku :)


Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje Badscere, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

18 komentarzy:

  1. gratulacje :) zgłaszam się, posiadam już kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wiem, wiem, nie mam czasu, ale się postaram XD
    zgłaszam się, spódniczka śliczna, ale przyjmę wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Zgłaszam się, mam tylko kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, marzę o spódniczce, zaczynam komentować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki i gratuluję :)
    Marzę o bluzce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! Bardzo chcialabym mieć tą spodniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję a co do nagród na ten tydzień są świetne

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje bardzo ;)
    nie mam nic z nagród na ten tydzień ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie
    Marze o spódniczce
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie chciałabym bluzkę :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, dziękuję i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się, marzy mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, nie mam spódniczki :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń