2014/05/28

"Dress me up!" challenge- wyniki

Walka była zacięta, w głosowaniu wzięło udział aż 58 osób z czego bardzo się cieszę :)
Tutaj znajdziecie dokładne wyniki głosowania oraz nicki autorów stylizacji, które możecie sobie przypomnieć tutaj.

Kto waszym zdaniem był najlepszy?
I miejsce, 90sd i stylizację na doll zdobywa B.E.A.T.K.A, gratulujemy!

II miejsce i 50sd zdobywa Kinkietkinkiet23     III miejsce i 40sd zdobywa Misswiolet123

               

Zwycięzców proszę o wystawienie czegoś w kwocie wygranej wraz z wliczoną prowizją.
Już jutro kolejna edycja konkursu, zapraszam do obserwowania bloga :)


18 komentarzy:

  1. Gratuluję, głosowałam na pracę z pierwszego miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowałam na Kinkiet ♥ Piękna praca! Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, głosowałem za Beatka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) głosowałam na wygraną stylizację

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za głosy :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda trochę tych dwóch głosów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Głosowałam na stylizację z II miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cooo XDD dziękuję za głosy, nie spodziewałam się :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację c;
    Piękna praca :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam zagłosować. xD Bardzo ładne prace. Kinkiet praca najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca numer 9 jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń