2014/05/01

Co W Plazie Piszczy?

Wziąłem się do roboty i w dość szybkim tempie udało mi się przygotować artykuł dotyczący nowej dostawy do Original Future. Ubrania są w większej mierze sportowe i średnio wykonane albo bardzo udziwnione, ale znajdzie się parę perełek i nieoszlifowanych diamentów, które dobrze wkomponowane mogą wyglądać naprawdę świetnie.

Polecam zakup poniższych artykułów:

Nie zabraknie też stylizacji poglądowych:
1. Kurtka- Diesel | Podszewka- Miss Sixty + Original Future | Sukienka- Original Future | Torebka- Chanel | Obcasy- Pretty n' Love | Okulary- Royalty | Czapka- Mr. 

2. Top- Original Future | Szorty- Frankie Morello | Kurtka- Chanel | Torebka- Fallen Angel | Bransoletka- Limited Edition | Obcasy- Fallen Angel | Okulary- Killah

3. Płaszcz- Film Theory | Podszewka- Mr. | Bluza- Mr. | Szorty- Original Future | Koszula- Cheap Monday | Obcasy- DKNY | Kopertówka- Antidote | Czapka- Mr. 

4. Płaszcz- Pet a Porter | Podszewka- Mr. | Spodnie- John Galliano | Koszula- Archive | Bluzka- Archive | Plecak- Original Future | Skarpety- PPQ Of Mayfair | Buty- Stardesign Fashion | Okulary- Royalty + Original Future

Jakie macie zdanie o tej kolekcji OF i o stylizacjach? Co kupiliście?


23 komentarze:

  1. Wszystkie stylki piękne. Nie potrafię wybrać, która najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje - wszystkie bez wyjątku. Nie będę wybierać najlepszej, bo ... nie umiem ;p

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne stylizacja, w życiu nie zrobiłabym tak dobrych stylizacji z tymi jak dla mnie niezbyt ciekawymi ciuchami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 stylizacja jest świetna a 4 to majstersztyk *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam tylko dwie rzeczy, ale jescze sie wybieram na zakupy. genialne stylki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje! Tylko szkoda, że nie zrobiłeś stylizacji z 3 koszulą, bo sam nie mam na nią pomysłu :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje, szczególnie 1 i 4 ;) Kolekcja jest średnia, kupiłam parę rzeczy ale mam zamiar dokupić.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  9. I love these! You make me want to buy the items =D xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje piękne*_* i bardzo pomysłowe ;D najładniejsza wg mnie jest 3 .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle cudowne stylizacje, każda z tych stylizacji przypadła mi bardzo do gustu. We wszystkich stylizacjach jest wszystko doskonale dopracowane, no i oczywiście każda z tych stylizacji prezentuje się cudownie. Jak już bym miała wybierać, to chyba najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja numer 1 :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się nr 3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nowej dostawy chyba nic nie kupiłam i nie kupie. Nie mój styl. Stylizacje są bardzo ładne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam tylko 3 rzeczy i więcej raczej nie dokupię. A stylki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnia stylizacja najlepsza, ale reszta też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podobają wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się wszystkie, prócz 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje mi się spodobały, ale dwie ostatnie są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń