2014/05/07

Casting

Casting- planujemy go już od dawna i postanowiliśmy, że zorganizujemy go właśnie dzisiaj. Nasza załoga zmniejszyła się o prawie połowę, pożegnaliśmy się z osobami, które nie udzielają się na blogu od dłuższego czasu. Nie ma co się smucić, bo wierzymy, że na ich miejsce znajdzie się ktoś równie dobry i bardziej systematyczny.

Aby się zgłosić, musisz spełniać podane warunki:
- podać login i uzasadnienie dlaczego właśnie Ciebie mamy wybrać
- zalinkować 5 poglądowych stylizacji
- posiadać minimum 40 lvl
- umieć posługiwać się bloggerem
- znać zasady interpunkcji i ortografii
- umieć wykonywać estetyczne screeny stylizacji
- być systematycznym i mieć czas na bloga
- pisać na maksymalnie 2 blogach modowych oprócz tego
To chyba tyle z wymogów :)

Planujemy przyjąć 2-3 osoby, ale może być tak, że nie wybierzemy nikogo. Zależy to już od poziomu zgłoszeń. Życzę powodzenia i mam nadzieję, że potraktujecie casting poważnie :)


CASTING ZAMKNIĘTY.
Wyniki zostaną ogłoszone, gdy tylko uda mi się skontaktować z Magdą. A jeśli mi się nie uda, to z Klaudią wybierzemy nowych redaktorów i wyniki podamy najpóźniej w niedzielę...

41 komentarzy:

  1. Zgłosiłbym się ale jestem prawie pewien, że bym się nie dostał. :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie bym się zgłosiła, ale wiem, że mi się nie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zgłoszę. Chociaż będziecie się mieli z czego pośmiać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znajdę czasu na kolejnego bloga, powodzenia wszystkim w castingu c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na imię Ola (kruha)i chciałabym zostać redaktorką caramel :). Uważam, że robię dobre stylizacje, zawsze świeże :D. Pisałam kiedyś na blogu modowym symfonia-mody.blogspot.com, niestety blog ten już nie istnieje. Bardzo dobrze posługuję się bloggerem. Od czasu pisania na poprzednim blogu bardzo poprawiłam jakość screenów i stylizacji. Moja doll ostatnio zmieniła kolor skóry, zyskałam na tym wenę twórczą ;). Będę szczęśliwa jeżeli dołączę do załogi. Włożę wszelkie starania i całe moje serce w życie bloga. :D


    nick: kruha
    level: 58/ 59
    wiek: 13 lat
    stylizacje: http://tnij.org/vw9iwt0

    Więcej stylizacji w mojej prezentacji (takie moje portfolio ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Yukimi?

    Nie ociekam glamour, nie jestem wylewna i nie lubię mówić o sobie, lubię za to robić stylizacje, a zwłaszcza te udane - czasami popełniam takowe (w moim mniemaniu).

    to, co do tej pory poszło w internet znajdziecie tu: http://mentalle.blogspot.com/search/label/Yukimi

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej się nie zgłoszę, nie znam dobrze bloggera. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że bym się zgłosiła, żaden problem tylko że, podobnie jak inne dziewczyny nie znam dobrze bloggera, ale innym dziewczyną życzę powodzenia ! c;

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spełniam ostatniego wymogu. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Yukimi na pewno się dostanie, czyli jedno miejsce już zajęte :)

    Zgłoszę się, że zawsze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym spróbować, ale nie jestem polskim, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://i59.tinypic.com/2dcbfqr.jpg

    Dwie archiwalne stylizacje, trzy nowe. Przepraszam za słabą jakość, ale są różne rozmiary lalek i przez to program jakość zniszczył.

    Mój login to _Carolciaaa, bloggerem umiem się posługiwać, zasady pisowni znam, screeny wykonuje estetyczne, jestem systematyczna i mam wystarczająco czasu, nie pisze na żadnym blogu modowym.

    Dlaczego akurat to ja miałabym pisać? Ciężko stwierdzić, bo sama nie wiem czy moje stylizacje są wystarczająco do na tego bloga, ale zawsze warto spróbować. Powiedzmy, że stwierdziliście, że stylizacje są dobre i mnie przyjmiecie. Na pewno po tygodniu, miesiącu nie odejdę. Wiem na co się decyduję i tak od razu bym nie zrezygnowała.

    Tyle ode mnie, pozdrawiam.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Witajcie, ja również w tej samej sprawie co większość. :)

    Co do mnie, mam na imię Sonia (nick: MoniqueU), mam 16 lat a konto na Stardoll założyłam w 2009 roku. Niestety nie mogę się poszczycić wysokim poziomem (46lvl), ponieważ przez kilka początkowych lat grałam bardzo sporadycznie. Pisałam do tej pory na jednym blogu, zajmowałam się tam stylizacjami właśnie.

    Dlaczego chcę pisać na kolejnym? Ponieważ na blogu dziennym takim jak mój (nowości, reklamy itd.) obowiązują pewne ramy, a często jest tak, że jak mam wenę to nie mogę nic wpisać a jak nie mam weny to koniecznie muszę dodać posta, bo tak jest zapisane w grafiku. Oczywiście nie znaczy to, że jestem niezorganizowana, tylko raczej zmienna w emocjach. Myślę, że dość dobrze wytłumaczyłam powód.

    Tu kilka moich stylizacji (proszę wybaczyć różnice w rozmiarach doll).
    http://pl.tinypic.com/r/28lwf3q/8

    Pozdrawiam, MoniqueU

    OdpowiedzUsuń
  15. MissDolla5
    Mam na imię Marlena. Staram się być na czasie, ale i tak zawsze zachowuję swój styl. Pisałam na kilku blogach, nawet na stronie internetowej, na której obowiązywały inne zasady, ale ważne, że umiem obsługiwać blogger'a. Od dawna już chciałabym pisać na blogu. Byłby to dla mnie wręcz zaszczyt pisać w takim gronie :D.
    http://pics.tinypic.pl/i/00523/bea5kef8t65z.png

    OdpowiedzUsuń
  16. My name is Barbara, I am Brazilian.
    Doll: bblvghlv
    Age: 26 years
    Level: 75
    I am part of blog Pose Up: http://pose-up.blogspot.com.br/search/label/bblvghlv
    Styles: http://www.bankfotek.pl/image/1717341
    Kisses darling.

    OdpowiedzUsuń
  17. moze sie zglosze :d
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. JagoodaAngel
    Mam na imię Jagoda.

    Moje dotychczasowe stylizacje:
    http://styllash.blogspot.com/search/label/JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój login to Januaryn, mam 51 lvl, na Staroll jestem od 2011 roku. Właściwie przedtem nie interesowałam się modą, ale to się zmieniło kiedy zaczęłam traktować tą grę bardziej poważnie. Chciałabym pisać na blogu, ponieważ jest to dobra forma, żeby wyrazić siebie, przekazać innym swoje spojrzenie na modę lub zainspirować do stworzenia czegoś nowego, oryginalnego. Jestem perfekcjonistką, więc moje screeny jak i posty są estetyczne, a w wypowiedziach nie ma miejsca na błędy stylistyczne, ortograficzne i interpunkcyjne. Jestem systematyczna, a czas na Stardoll znajdę zawsze. Piszę tylko na jednym blogu, który niestety trochę podupada i niestety szanse, że powróci do dawnej świeżości są nikłe. Niżej linkuję pierwsze lepsze stylizacje, które akurat miałam pod ręką, ponieważ jest ich bardzo dużo, a do każdej przykładam się na 100%, więc nie ma lepszych lub gorszych.

    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=33lnpkn&s=8#.U2Jb4_l_u_c

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi, I'd love to be considered, but I'm British - does this matter to you?
    I'll write my details anyway =)

    You can see my looks at my blog, TheStardollLookbook.blogspot.com - so I can use blogger and have good spelling and grammar =) Hopefully you can see I can make things look good too!

    My username is sparklewand12 (Level 85) and my name is Kirsten, I'd love the opportunity to post on your blog because I love following it and I always find so much inspiration in the outfits =) I also could bring a more international viewing to your blog through advertising it on my own blog.

    Love K xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, jestem Wiktoria :) Mam 15 lat, myślę, że z moim polskim nie jest aż tak źle, nie będę tutaj chwalić się ocenami z tego przedmiotu, po prostu pisałam już na wielu blogach, w różnych działach (m.in Hot or Not, zabawy, poradniki makijażu) i nikt do tej pory nie skarżył się na interpunkcję czy ortografię. Chciałabym sprawdzić się tym razem w stylizacjach, które uporczywie staram się ulepszać, chciałabym, żeby wszystko było dopracowane w jak najmniejszym stopniu. Obecnie piszę tylko na blogu Stardoll Według Was i to tylko dwa działy - Poradniki Makijażu i Makijażowe Inspiracje. Przyznam, że czasu nie mam od groma, ale mogłabym wstawiać tak dwie - trzy stylizacje tygodniowo. Na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem LandyGlamour11 i obecnie mam lvl 55 :) Dlaczego mielibyście mnie wybrać? Jak już napisałam, chciałabym sprawdzić się w tej dziedzinie, nie ukrywam, że dzielenie się moją pracą mnie w pewnym stopniu cieszy. Umiem robić estetyczne screeny oraz wykonywać różne pozy. Stylizacje podeślę za chwilkę, jak wejdę na komputer ze zdjęciami.
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia :)

    Pozdrawiam, LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  26. http://oi60.tinypic.com/31670af.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I wyszło na to, że się zgłosiłam, co prawda, nadaremnie, bo się nie dostanę.
    Nie wiem, dlaczego akurat to na mnie ma paść, w sumie to myślę, że jeszcze w dalszym ciągu się "rozwijam".
    Nick w nazwie.
    Stylizacje: http://bankfotek.pl/image/1719563

    OdpowiedzUsuń
  28. No ja się nie zgłoszę, nie będę miała tyle czasu :)
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Spróbować zawsze warto, choć jestem pewna, że nie mam szans.
    Mam na imię Ola, mam 13 lat. Mój login to ZawszeHannah1. Dlaczego to właśnie ja miałabym zostać redaktorką na Caramel? Trudno powiedzieć, ale chyba największą zaletą byłaby możliwość rozwinięcia się i sama satysfakcja z pisania tutaj.
    Wymogi spełniam, ale dla ścisłości: choć na Bloggerze teoretycznie widać, że tych blogów modowych jest więcej, niż kilka, to w praktyce na większości z nich już nie piszę i tym samym mieszczę się w limicie. Mam nadzieję, że ten fakt nie sprawia większego problemu.
    Stylizacje: http://bankfotek.pl/image/1720394

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka :))
    Na Stardoll nazywam się ForY0u. Mam 17 lat, a na Stardoll level 54. Chciałabym zostać redaktorką na tym świetnym blogu, ponieważ wydaje mi się, że tworzę coś zupełnie innego niż zwykłe stylizacje. Mam na myśli to, że tworzę stylizacje sławnych osób, jak np. gwiazdeczek Disneya. Staram się odwzorować ich stroje ze zdjęć.
    Jestem w stanie robić konkursy z nagrodami i stylizować celebrytki podane przez czytelniczki bloga ♥

    Tutaj kilka stylizacji:

    http://diy-krok-po-kroku.blogspot.com/2014/05/stardollowe-stylizacje-sawnych-gwiazd.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba jestem jakaś nienormalna, ale się zgłaszam :O http://pl.tinypic.com/view.php?pic=b6vpua&s=8#.U2fCqfl_vSs

    Mój nick na stardoll to B.E.A.T.K.A i jak sam za siebie mówi, mam na imię Beata. W październiku kończę 16 lat. Dlaczego mielibyście mnie wybrać? Tego sama nie wiem, mogę jedynie powiedzieć dlaczego chcę tu pisać. Otóż, choć ostatnio zaczęłam się zajmować makijażami (odkąd piszę na ciekawszym), to od zawsze ciągnęło mnie bardziej do ubierania doll. Chciałabym się pokazać tej blogowej części stardollowego świata. Lubię robić stylizacje, jednak sama nie potrafię określić, czy robię to dobrze, czy też nie, bo na modowym blogu nigdy nie pisałam. W prawdzie te stylizacje, które wam podsyłam nie są jakieś zachwycające, ale nie ukrywam, że trudno jest zrobić parę różniących się od siebie za jednym zamachem, a musiałam, ponieważ nie posiadam praktycznie żadnych zapisanych na dysku. Wracając do tematu, myślę, że blogu przydało by się trochę świeżości, pokazanie jakiś nowych "twarzy", niektórym znudziło się już patrzenie na stylizacje "starych wyjadaczy" :p Nie oczekuję za wiele, a nawet byłabym bardzo zaskoczona, gdybym się tu dostała, bo CARAMEL uważam za blog najlepszy w swoim fachu, a moich stylówek nawet nie ma co porównywać do tych Waszych. Nie mniej jednak, dalej będę próbować, jak nie tu, to gdzie indziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witajcie. Mam na imię Martyna. Na Stardoll kryję się pod nickiem Soxo_. Mam doświadczenie w "blogowaniu". Nie mam żadnych problemów z interpunkcją, ortografią i stylem. Zawsze staram się, aby moje screeny i w ogóle całe posty wyglądały estetycznie. Nie lubię, gdy jest to wykonane niedokładnie. Obecnie piszę na dwóch blogach. Są to blogi ze średnią popularnością. Na jednym z nich prowadzę dział "Must have". Z komentarzy wynika, że moje stylizacje są udane, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że wiele mi brakuje do perfekcji. Chciałabym sprawdzić jak wypadnę na scenie, którą ogląda szersza publiczność. Nie będę ukrywać, że bardzo lubię, gdy mój wysiłek jest doceniony i to co robię podoba się innym. Oprócz tego lubię pisać. Jestem po prostu zagorzałym "humanem".
    Parę słów o moich stylizacjach. Nie lubię mody zbyt "udziwnionej" i raczej jestem zwolenniczką "cięższych" stylizacji. Być może moje stylizacje nie są szczególnie wyszukane, ale myślę, że wybijają się ponad przeciętną.

    http://bankfotek.pl/image/1720518

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, Hey :)
    Mam na imię Weronika, mój login na stardoll to FunComTv. Jestem młodą szaloną i kreatywną szesnastolatką. Bardzo lubię wykonywać stylizację i myślę, że idzie mi to całkiem dobrze. Jestem oryginalna i wniosłabym do bloga dużo świeżych, a także zaskakujących stylizacjy, gdyż moje możliwości są nieograniczone. Nie boje się łączyć kolorów i lubię wyzwania. Niezmiernie chciałabym pisać na tym blogu. Umiem bardzo dobrze posługiwać się boggerem, gdyż kiedyś pisałam bloga oraz znam zasady interpunkcji i ortografii. Moje screeny są dobrej jakości, są estetyczne. Jestem osobą punktualną, systematyczną i zorganizowaną. Mam dużo wolnego czasu więc dodawanie postów to nie problem.
    Stylizacje :
    http://oi57.tinypic.com/oirhvm.jpg
    http://bankfotek.pl/image/1720565

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Jestem Olga, a na stardoll kryję się pod nickiem BlackLilou. Bardzo chciałabym dołączyć do załogi Caramel. Jestem osobą bardzo oczytaną i mam bogaty zasób słownictwa. Stylizacje, które tworzę można określić jako proste, ale mimo tego mające w sobie to "coś". Może jednak zamiast pisać i zachwalać swoje (być może) wyimaginowane umiejętności zaprezentuję Wam po prostu swojego bloga, którego sumiennie prowadzę (sama, bez niczyjej pomocy) już od roku. Znajdziecie tam wszystko co moglibyście chcieć wiedzieć o mnie jako przyszłej redaktorce.

    Olga / BlackLilou
    blacklilou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam (kłaniam się nisko, zdejmuję z głowy melonik), nazywam się Paulina, za niecałe 3 tygodnie skończę siedemnasty rok życia. Piszę raptem na jednym blogu zajmującym się stylizacjami, chciałabym czegoś więcej. Zdaję sobie sprawę z faktu, że moje stylizacje nie są perfekcyjne (nigdy nie były i nie będą) jednak myślę, że nie są też najgorsze. Oto one (miało być mniej, ja wstawiłam aż 8)
    Stylizacje: http://bankfotek.pl/image/1720799
    Dlaczego to ja? Ubrdało mi się, że ciekawym doświadczeniem byłoby pisanie na owym blogu. Uważam, że jest on fenomenalny, przedstawiacie tutaj cudne stylizacje. Ale to nie czas, aby kadzić. Ciągle się uczę, ba, uczymy się przez całe życie. Do pracy potrzebuję krytyki, liczę na to, że szansa, jaką jest możliwość pisania tutaj mogłaby pozwolić mi w podniesieniu poziomu mych stylizacji. Dlaczego? Wysoki poziom bloga, a co za tym idzie- podniesienie moich umiejętności. Stylizacje mogłabym dodawać po trzy, cztery na tydzień.
    Mam nadzieję, że jeszcze będziemy w tej sprawie rozmawiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapomniałabym, mam 58 poziom.

    OdpowiedzUsuń